خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی هفدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۰۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجتبی لطفی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در استان سمنان اظهار کرد: این لیگ در راستای تقویت کار گروهی لیگ بین‌المللی پایا، همه ساله از سوی معاونت علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
وی افزود: لیگ بین‌المللی پایا بسیج دانش‌آموزی در رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی، ریاضی، علوم تجربی، پژوهش و کامپیوتر برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان افزود: رشد علمی دانش‌آموزان و تعمیق نگاه پژوهش محوری در علوم مختلف، پیشرفت فزاینده سطح علمی مدارس و دانش‌آموزان را در بر داشته و نسل نوجوان و نسل امروز را آینده‌ای درخشان می‌کند.
لطفی افزود: همه ساله رویداد لیگ علمی بین‌المللی پایا، ویژه دانش‌آموزان پایه ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و در سه مقطع، مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود.
وی از شرکت ۲۰۱ تیم در مرحله مقدماتی و مدرسه‌ای و راه‌یابی ۱۲۵ تیم پنج نفره از دانش‌آموزان در مرحله نیمه‌نهایی و استانی خبر داد و اعلام کرد: مرحله نهایی و کشوری در شهریورماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار