اخبار ویژه
09:10 - 1402/03/07
در استان قم؛

حضور گروه جهادی «منتظران ظهور» قم در کمیجان

فرمانده سپاه کمیجان گفت: گروه جهادی پزشکی «منتظران ظهور» دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور در درمانگاه ایثار کمیجان به ارائه خدمات درمانی پزشکی به عموم مردم پرداختند.
11:08 - 1402/02/27
سردار زهرایی:

روابط عمومی، قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان است

مسئول سازمان بسیج سازندگی طی پیامی، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات در محیط مجازی و ظهور رسانه‌های اجتماعی نقش روابط عمومی‌ها بیش از پیش مهم گشته و به مثابه قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان به شمار می‌رود.
14:57 - 1402/02/18
گودرزی در پیامی به مناسبت هفته بسیج سازندگی:

بسیج سازندگی حقاً و انصافاً یکی از برکات انقلاب اسلامی و ظرفیتی عظیم و بی‌نظیر است

بسیج سازندگی حقاً و انصافاً یکی از برکات انقلاب اسلامی و ظرفیتی عظیم و بی‌نظیر است که در قالب اردوهای جهادی هم تسکین‌بخش مستضعفین و هم مروج فرهنگ جهاد و ایثار و خدمت به همنوعان است.
10:24 - 1402/02/17
در نشست خبری سالروز تأسیس بسیج سازندگی؛

سردار زهرایی: مهر هیچ آدم اقتصادی و سیاسی نباید بر جریان جهادی بخورد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اغتشاشات سال گذشته فتنه‌ای سراسری و جهانی علیه ایران بود و همه جبهه استکبار دور یکدیگر جمع شدند، البته نوع تاکتیک‌ها و راهبرد‌های آن متفاوت با قبل بود.
مطالب بیشتر
پروژه عمرانی احداث مدرسه در ثلاث باباجانی
در کرمانشاه؛

پروژه عمرانی احداث مدرسه در ثلاث باباجانی

ثلاث باباجانی یکی از شهرسـتان های استان کرمانشاه ایران و یکی از چهار شهرستان منطقه هورامان در استان کرمانشاه است. بـه همـت بسـیج سـازندگی و خیریـن در این منطقه سـه مدرسـه احـداث شـده اسـت. بـرای بررسـی بیشـتر پـروژه صحبتی بـا آقای کرمی کارشـناس فنی پروژه داشـتیم.
صندوق قرض الحسنه از جنس کمک به کارآفرینی
صندوق قرض الحسنه مسجد جامع بیجار؛

صندوق قرض الحسنه از جنس کمک به کارآفرینی

عمده وام‌هایی که تاکنون پرداخت شده به منظور فعالیت در صنعت قالیبافی است که این وام‌ها از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۵ میلیون تومان می‌رسد.
پروژه ای برای 114 روستا
احداث مراکز بهداشت در تاکستان؛

پروژه ای برای 114 روستا

تاکسـتان یکی از بزرگترین شـهرهای تات نشین و تات زبان ایران و جهان است. پروژه احداث مرکز بهداشت تا کستان یکی از پروژه های بزرگ بسیج سازندگی استان قزوین است که در ۹ بهمن سال ۹۹ به بهره برداری رسید.