خبرهای داغ:
جامعه زنان - عمومی
در سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت دهه کرامت مطرح شد؛
دهه کرامت متفاوت با نگاه ویژه به جامعه بانوان

در سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت دهه کرامت مطرح شد؛ دهه کرامت متفاوت با نگاه ویژه به جامعه بانوان

سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی برگزار و طی آن تنظیم برنامه ها با محوریت بانوان تأکید شد.
جوانی جمعیت باعث بالندگی اجتماعی می‌شود
رشد نیم واحدی شاخص فرزندآوری در قم

جوانی جمعیت باعث بالندگی اجتماعی می‌شود رشد نیم واحدی شاخص فرزندآوری در قم

مصری با بیان اینکه جوانی جمعیت سلامت ساز است و باعث بالندگی اجتماعی می‌شود گفت: شاخص فرزندآوری نیم‌ واحد در استان قم ارتفا یافته و دلیل آن زیست بوم فرهنگی و مذهبی استان است.
حجت‌الاسلام مومنی در شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛
حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت

حجت‌الاسلام مومنی در شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛ حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت

استاد حوزه علمیه قم در مراسم شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع)، گفت: حضرت عبدالعظیم(ع) در زمان حضرت امام هادی(ع) با عبارت «انت ولینا حقا» از امام زمان خود مدال و نشان ولایت را دریافت کرد.
بانوی کارآفرین روستای خراشاد
هنردستیِ که با پشتکار و تلاش بانوان از تاروپود دارِ توبافی روستای خراشاد به ثبت جهانی رسید/ معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در خارج از کشور با محصولات توبافی

بانوی کارآفرین روستای خراشاد هنردستیِ که با پشتکار و تلاش بانوان از تاروپود دارِ توبافی روستای خراشاد به ثبت جهانی رسید/ معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در خارج از کشور با محصولات توبافی

روستای خراشاد از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان بیرجند است، که با احیای هنر توبافی توسط بانوان این روستا؛ هنر بومی روستای خراشاد به دنیا معرفی شد و امروز آوازه این هنر در تمام جهان پیچیده است و کشور‌های مختلفی به دنبال خرید این محصولات طبیعی و با کیفیت هستند.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت

زینب فرخ، مسئول جامعه زنان سپاه امام علی‌ بن‌ ابی‌طالب(ع) استان قم، با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
با رئیس اداره عفاف، حجاب و خانواده ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان تهران
 درباره چرایی مسئله‌شدن حجاب اقتصاد با حجاب ارتباط دارد

با رئیس اداره عفاف، حجاب و خانواده ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان تهران درباره چرایی مسئله‌شدن حجاب اقتصاد با حجاب ارتباط دارد

همانگونه که در جنگ باید زمین عملیات دشمن، اثرات، عمق و گستره تحرکات عملیاتی‌اش شناسایی شود و بر مبنای آن، طرح‌ریزی اقدامات آفندی و پدافندی صورت پذیرد، در جریان عفاف و حجاب و جنگ نرم نیز باید به این موضوع از منظر آسیب‌شناسی، فضا‌شناسی، مخاطب‌شناسی و دشمن‌شناسی ورود کنیم
روش امام موسی صدر در برخورد با زنان بی‌حجاب لبنان

روش امام موسی صدر در برخورد با زنان بی‌حجاب لبنان

در لبنان مسئلهٔ حجاب و بی‌حجابی زن مطرح نیست، داستان برهنگی زن یا به تعبیر عرب‌ها «خلاعت» مورد مطالعه قرار می‌‏گیرد.
ارائه الگوی سوم زن در همایش بین‌المللی «چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر»

ارائه الگوی سوم زن در همایش بین‌المللی «چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر»

رئیس موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی المصطفی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به همایش بین المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی، ارائه الگوی سوم زن را هدف این همایش عنوان کرد.
احیای هویت زن مسلمان ایرانی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

احیای هویت زن مسلمان ایرانی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

زن مسلمان ایرانی به عنوان عنصری مهم و فعال در عرصه های مختلف اجتماعی با رعایت عفاف و حجاب ظاهری و باطنی که بارزترین نشانه هویت وی است، می‏تواند عامل نیرومندی در راستای حفظ سنن و روابط اجتماعی سالم و ارزش‏های انسانی و معنوی باشد.
نوک پیکان صنایع دخانی زنان و جوانان را هدف قرار گرفته است/کاهش سرعت سقوط آزاد نرخ باروری در کشور
معاون وزیر بهداشت

نوک پیکان صنایع دخانی زنان و جوانان را هدف قرار گرفته است/کاهش سرعت سقوط آزاد نرخ باروری در کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه نوک پیکان تولیدکنندگان دخانیات و آن‌هایی که جز پول چیزی نمی‌شناسند؛ به زنان و جوانان است، از کاهش سرعت سقوط آزاد نرخ باروری و نرخ رشد جمعیت بر اساس آخرین آمار خبرداد .