خبرهای داغ:
معاونت بهداشت و درمان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ؛ ۳۱ کمیته بهداشت و سلامت ویژه هفته سلامت جهت انجام اهداف این برنامه‌ها تشکیل شده است؛ همچنین ۶۰ ایستگاه سلامت قند خون، فشار خون و اندازه گیری «بی ام آی» برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۴۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱

دکتر سعید سلطان زاده مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سلامت گفت: برنامه‌های متنوعی برای کارکنان سپاه حضرت ولیعصر (عج) در این هفته تدارک دیده شده است.

 

او شعار امسال هفته سلامت را «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» دانست و افزود: ما نیز برنامه داریم که هفته سلامت را از طریق چاپ بنر و بروشور آموزشی و نصب آن در رده‌ها اطلاع رسانی نماییم.

 

دکتر سلطان زاده ادامه داد: ۳۱ کمیته بهداشت و سلامت ویژه هفته سلامت جهت انجام اهداف این برنامه‌ها تشکیل شده است؛ همچنین ۶۰ ایستگاه سلامت قند خون، فشار خون و اندازه گیری «بی ام آی» برپا می‌شود.

 

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: امسال دومین جشنواره سلامت روز شنبه هفته آینده برگزار می‌گردد که در آن از فعالین عرصه به بهداشت و سلامت تقدیر می‌شود.

 

او در خصوص دیگر برنامه‌های هفته سلامت توضیح داد: ۱۵ برنامه پیاده روی همگانی در هفته سلامت، خرید بسته‌های بهداشتی، برگزاری ۶۵ کلاس آموزشی پیشگیری از بیماری غیر واگیر با موضوع پیشگیری از دیابت _ فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی اجرا می‌شود.

 

همچنین ۳۱ ایستگاه مشاوره سلامت روان در سطح استان برپا می شوند و گروه‌های پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا در جهت محرومیت زدایی بیماران را به صورت رایگان درمان کنند و افرادی که نیاز به خدمات تکمیلی دارند به استان معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها