خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۲۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

 

این آیین با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری حاج صمد آل خمیس آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رامهرمز ضمن گرامیداشت مقام والای استاد شهید مطهری و عرض خیر مقدم، گزارشی از عملکرد برنامه‌های حوزه عقیدتی سیاسی در سال۱۴۰۲ را ارائه نمود.

 

در ادامه حجت الاسلام رستگار سخنران برنامه؛ در سخنانی با اشاره به شخصیت کم نظیر شهید مطهری و تأثیرات عمیق‌ اندیشه‌ای وی در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و‌ اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر و آن فیلسوف متفکر نیاز مبرم دارد.

 

وی بیان داشت: اگر مسئله معنویت را جدی نگیریم به گفته آن استاد فرزانه همه کارها اگر در بالاترین سطح علمی هم قرار گیرند اما در بالاترین سطح معنویت نباشند، تفاله‌‌ای بیش نیست.

 

حجت الاسلام رستگار همچنین به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند

 

تجلیل از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی و متربیان از دیگر برنامه های این مراسم بود که در پایان با اهدای لوح تقدیر صورت گرفت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها