اخبار ویژه
13:40 - 1400/02/27

یک تازی نوبرانه‌ها در بازار

میوه‌های نوبرانه‌ که تازه پایشان به بازار رسیده، یکه تازی می‌کنند، قیمت‌های 100 هزار تومان که عده‌ای خاص از پس آن بر می‌آیند.
قدردانی کاربران شبکه‌های اجتماعی از امام جمعه خرمشهر:

هشتگ #امام_جمعه_خرمشهر داغ‌ترین هشتگ توییتر شد

کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از تقدیر رهبر انقلاب از امام جمعه خرمشهر، با انتشار مطالب مختلف با هشتگ#امام_جمعه_خرمشهر، از این اقدام شایسته ایشان تقدیر کردند
مجری دانه‌های روغنی در وزرات جهاد کشاورزی عنوان کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج برای تحقق خودکفایی دانه‌های روغنی

مجری دانه های روغنی درباره نقش بسیج مهندسین کشاورزی در تحقق خودکفایی دانه های روغنی گفت: وظیفه بسیج به عنوان ارتش ۲۰ میلیونی حفظ و حراست از کیان کشور است که این مهم جز با تکیه بر پایه های قوی اقتصادی محقق نخواهد شد.

امضای تفاهم نامه بسیج مهندسین کشاورزی و وزرات جهاد کشاورزی درباره کلزا

تفاهم نامه همکاری مشترک برای توسعه کشت کلزا بین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و معاونت زراعت وزرات جهادکشاورزی به امضا رسید.
رئیس بسیج مهندسین کشاورزی کشور:

هوشمندسازی کشاورزی تنها راه نجات کشاورزی کشور است

محمدرضا جهانسوز در همایش استانی آموزش تسهیلگری با اشاره به اهمیت آینده پژوهی در حل مسائل بخش کشاورزی بر ضرورت اجرای کشاورزی هوشمند تاکید کرد.
در استان مازندران؛

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان هواشناسی و بسیج مهندسین کشاورزی

تفاهم نامه همکاری مشترک بین بسیج مهندسین کشاورزی مازندران و اداره کل هواشناسی این استان به منظور تسریع در اطلاع رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی امضا شد.
جانشین فرمانده سپاه کربلا در مازندران خبر داد؛

افزایش عملکرد3هزار مزرعه تحت پوشش بسیج مهندسین کشاورزی

سرهنگ محمد حسین رضایی با بیان این مطلب که 40درصد برنج کشور در مازندران تولیدمی شود، اظهار داشت: با اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در سال جاری، افزایش عملکردی معادل 100کیلو تا 1تن در هکتار با تایید جهادکشاورزی در 3هزار مزرعه تحت پوشش بسیج مهندسین کشاورزی استان به ثبت رسیده است.
همزمان با آغاز سال زراعی جدید در بسیج مهندسین کشاورزی:

طرح حمایت از خودکفایی دانه های روغنی آغاز به کار کرد

نخستین دوره ملی آموزشی کوتاه مدت کلزا ویژه 500 مربی فعال درطرح بسیج همگام با کشاورز در راستای اجرای طرح خودکفایی کلزا برگزار شد.
08:03 - 1396/05/29

درخشش کانون بسیج مهندسین کشاورزی بابل در جشنواره مالک اشتر

کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان بابل موفق به کسب عنوان برترین کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کربلا در هفتمین جشنواره مالک اشتر شد.
06:54 - 1396/05/15

مهار آفت سن گندم به دست مهندسین بسیجی

مهندسین بسیج کشاورزی با اجرای یکپارچه و منسجم مبارزه شیمیایی علیه آفت سن گندم در سطح روستاهای استان همدان، مانع از افت عملکرد اقتصادی این محصول استراتژیک شدند.
11:21 - 1396/05/04
درپنجمین سالروز تاسیس بسیج مهندسین کشاورزی؛

از خانواده شهید شاخص کشوری سال تجلیل شد

در همایشی که به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس بسیج مهندسین کشاورزی برگزار شد، شهید مدافع حرم "محمودرادمهر" به عنوان شهید شاخص این قشر انتخاب و در حضور روسای سازمان های بسیج اقشاری و جمعی از صاحب نظران بخش کشاورزی از خانواده وی تجلیل به عمل آمد
14:25 - 1396/04/28
گزارشی از فعالیت کارشناسان بسیج همگام با کشاورز؛

قدکشیدن خوشه‌های طلایی برنج در طرح ضربتی خودکفایی

طرح ضربتی خودکفایی برنج که از سوی بسیج مهندسین کشاورزی استان مازندران در 340 روستا به اجرا درآمده است به تائید مسئولان دستگاه های اجرایی تاثیر چشمگیری در افزایش کمی و کیفی میزان تولید این محصول استراتژیک داشته است.
11:11 - 1396/04/25
در طرح بسیج همگام با کشاورز صورت گرفت؛

پدافند بسیج مهندسین کشاورزی در هجوم ملخ ها

اعلام وضعیت بحرانی در کوهرنگ به واسطه هجوم بی سابقه میلیون ها ملخ به مزارع و باغات این شهرستان، خبری بود که روز گذشته از سوی فرماندار این شهرستان مطرح و برای مقابله با آن از ورود تیم مدیریت بحران کمک خواسته شد.
06:53 - 1396/04/24
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور:

پیکر کشاورزی از نبود جامع نگری زخم خورده است

محمدرضا جهانسوز با تاکید بر ضرورت جامع نگری در حل مسائل بخش کشاورزی گفت: آنچه بیش از موضوع آب برای کشاورزی بحران ساز شده است "دیده نشدن جایگاه بخش کشاورزی" است؛آیا این کشاورزی امروز ما همان کشاورزی است که در دیدگاه امام راحل محور توسعه معرفی شده است؟
07:31 - 1396/04/19
دکتر جهانسوز در شورای قشر بسیج مهندسین کشاورزی استان لرستان خبر داد:

اجرای کلینیک سیار دامپزشکی در استان لرستان

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور اعتبارات و تجهیزات راه اندازی کلینیک سیار دامپزشکی در استان لرستان را با هدف ارائه خدمات درمانی و آموزشی به دامپروران در مناطق محروم تامین خواهد کرد.
10:35 - 1396/04/17
با تایید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خلیل آباد

طرح بسیج همگام با کشاورز رکورد زد

مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خلیل آباد گفت: باغداران خلیل آبادی موفق شدند با استفاده از نظارت کارشناسان بسیجی رکورد جدیدی از میزان برداشت از محصول پسته و انگور ثبت کنند.
10:32 - 1396/04/17
در طرح بسیج همگام با کشاورز؛

دفع بلای جان باغات انگور به دست متخصصان بسیجی

اجرای روش علمی «تعیین زمان اوج پرواز حشره کامل» و اعلام زمان دقیق سم پاشی توسط کارشناسان طرح بسیج همگام با کشاورز، جانی دوباره به باغات انگور شهرستان خلیل آباد بخشید.
06:10 - 1396/04/10
بسیج مهندسین کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد:

حضور 440 متخصص در اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: با برگزاری این اردوی جهادی، 541 روستا از ارائه خدمات کارشناسی رایگان توسط مهندسان کشاورزی بسیجی استان بهره مند شدند.
08:32 - 1396/04/04
بالارفتن پرچم تولید ملی در ارتفاع 16 متری؛

دستگاه بالابرخرماچین ایرانی بر نمونه خارجی غلبه کرد

اولین بالابر خرماچین ایرانی با اثبات برتری کارایی خود در ارتفاع 16 متری نخل های بومی کشور، وارد ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی شد.
07:17 - 1396/04/03

بیانیه سازمان "بسیج مهندسین کشاورزی" به مناسبت "روز جهانی قدس"

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی به مناسبت فرارسیدن "روز قدس" بیانیه‌ای صادر کرد.
مطالب بیشتر