خبرهای داغ:

تبلیغ چهره به چهره انتخاباتی همراه با جشن اعیاد شعبانیه در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی جشن بزرگ اعیاد شعبانیه همراه با تبلیغ چهره به چهره جهت حضور در پای صندوق های رای در محله اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۲۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه انتخابات سال 1402، حلقه صالحین شهید قربانعلی یعقوبی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در منزل یکی از متربیان این حلقه تشکیل شد.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقات صالحین این پایگاه مقاومت طبق هماهنگی انجام شده توسط مسوول تعلیم و تربیت پایگاه به صورت هفتگی تشکیل و در این هفته نیز اعضای حلقه ضمن قرائت قرآن، پیرامون حضور و مشارکت در انتخابات، انتخاب کاندیدای اصلح و درست بحث و تبادل نظر کردند.

او افزود: تبلیغ چهره به چهره بسیجیان این پایگاه مقاومت به منظور مشارکت در انتخابات 1402 به صورت مداوم در حال انجام است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه ادامه داد: به مناسبت اعیاد شعبانیه، مراسم جشن و شادی با مولودی خوانی سنتی مداحان اهل بیت (ع) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله‌) در سالن یاسین در محله اسلامی آل یاسین با یاری یکی از خیرین برگزار و در حاشیه آن تبلیغ چهره به چهره برای انتخابات انجام شد.

گفتنی است آماده سازی دعوت نامه شهید قاسم سلیمانی برای مردم توسط بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه انجام شد.

همچنین برنامه های ورزشی بسیجیان این پایگاه مقاومت در رشته های فوتبال دستی و ایرهاکی با استقبال خوبی در رده نوجوانان در این پایگاه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار