خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از اجرای پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» به منظور دعوت چهره به چهره جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۹۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه 11 اسفند و انتخابات سال 1402، برنامه ها و پویش های متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در حال اجراست.

طاهره فیض بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در خصوص پویش های انتخاباتی به منظور دعوت عموم بانوان به حضور در پای صندوق های رای در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور در جمع بانوان ورزشکار همراه با تبلیغ چهره به چهره و دعوت به انتخابات و دعوت از آشنایان، همسایگان و جوانان در جهت حضور در صحنه ملی انتخابات انجام شد.

او افزود: حضور خواهران بسیجی در آرایشگاه‌ها برای تبریک اعیاد شعبانیه و دعوت چهره به چهره جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و دعوت از آرایشگران جهت تبلیغ و دعوت مشتریان خود به حضور در پای صندوق های رای از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با اشاره به برپایی پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» بیان داشت: در راستای این پویش خواهران بسیجی در محله اقدام به توزیع دعوتنامه در بین اهالی محله و کسبه در جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای کردند.

فیض با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در محله گفت: جمع آوری کمک های کفاره به مبلغ 3 میلیون ریال و تهیه نان جهت کمک به افراد کم برخوردار به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم انجام شد.

گفتنی است دعوتنامه های انتخاباتی توسط فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در محله به منظور مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها