خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از برگزاری کارگاه ترنم بهشتی با موضوع فرزند پروری در مهدهای قرآنی پایگاه های مقاومت بسیج سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۹۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه ترنم بهشتی به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار شد.

مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) در حاشیه این کارگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه ترنم بهشتی با موضوع فرزند پروری در مهد قرآنی فرشته های آسمانی و بازی با کودکان و آشنایی با مفهوم و اهمیت رأی دادن با مربی گری زهره دولتی از طلاب حوزوی در پایگاه های مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار و از مادران جهت حضور در انتخابات دعوت شد.

او افزود: همزمان با اعیاد شعبانیه کارگاه آموزش دوخت چادر با حضور یکی از مدرسان فنی و حرفه ای با همکاری دهیاری، اعضای شورا روستا و کتابخانه شیخ محمود مزدقانی در پایگاه مقاومت بسیج خواهران فاطمه بنت اسد (س) با حضور بانوان روستا با استقبال خوبی برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) با اشاره به برپایی پویش «دختر ماه» گفت: در راستای این پویش همزمان با اعیاد شعبانیه، آماده سازی و کمک در تهیه هدایای دختران به سن تکلیف رسیده تحت‌ پوشش‌ کمیته امداد در شهرستان سرخه با همکاری کانون خادمیاران رضوی و کمیته امداد امام (ره) سرخه انجام شد.

آزمون ادامه داد: همچنین نشست جهاد تبیین با حضور سفیران مهر، سفیران هدایت، بانوان تحلیل بررسی و گشت پایگاه های مقاومت خواهران در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین مهدی اشرف استادیار و امام جمعه شهرستان برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: این مراسم با مولودی خوانی و تقدیر از ۱۴ فعال امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های مقاومت با همکاری معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان همراه بود.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان عنوان کرد: در آستانه انتخابات سال 1402، نشست جهاد تبیین با حضور هادی سیاسی در جمع بانوان و بسیجیان روستای مومن آباد در بقعه محمود مزدقانی تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار