خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی با محوریت بررسی راهکارهای ارتقای عملکرد روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۵۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی با محوریت بررسی راهکارهای ارتقای عملکرد روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان سمنان با حضور سرهنگ محمد امامی جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین،امید مظفری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج)و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه استان برگزار شد.

در این جلسه مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان با بیان اینکه تبیین و انعکاس توانمندی و اقدامات اقشار بسیج در سطح جامعه امید آفرین است، گفت :ضروریست مسئولان اقشار در انعکاس اقدامات و دستاوردهای بسیج و سپاه از ظرفیت رسانه ها بهره مند شوند.
سرهنگ محمد امامی افزود:یکی از مهمترین اهداف بسیج اقشار، حل دغدغه های مردم است و در این راستا بسیج و سپاه در موضوعات مختلفی نقش آفرینی کرده اند که این مطلب نیازمند انعکاس در بین جامعه است.
سرهنگ امامی با اشاره به ضرورت اهتمام مسئولان اقشار در تبیین اقدامات این مجموعه، بیان کرد : حفظ سرمایه اجتماعی در گروی اطلاع رسانی به موقع و درست اقدامات و دستاوردهای سپاه و بسیج است که این امر نیازمند بهره‌مندی از ظرفیت رسانه ها، پردازش تخصصی و همچنین هم افزایی مسئولان اقشار است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در اين ديدار با اشاره به نقش برجسته روابط عمومی در ارائه تصویری مطلوب از خدمات و اقدامات اقشار مختلف بسیج در افکار عمومی افزود:امروز با تلاش جهادی و زحمات مخلصانه اقشار مختلف بسیج شاهد رشد و شکوفایی جامعه و برطرف نمودن بخش عمده ای از مشکلات مردم هستیم و بازتاب هنرمندانه این اقدامات و معرفی دستاوردهای افتخار آمیز بسیج ،امید و نشاط اجتماعی را در جامعه بدنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط عمومی در بسیج افزود:رسالت روابط عمومی در بسیج اقشار شناسایی ظرفیت ها،نخبگان و معرفی الگوهای شاخص بر پایه تخصص و خلاقيت رسانه ای در جهت اعتلای نقش بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی در جامعه است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان تصريح کرد:شناسایی ظرفیت ها، برنامه ریزی آموزشی و تمرکز بر انسجام بخشی به شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج از جمله مهمترین اهداف معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان در سال جاری است‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار