خبرهای داغ:

روابط عمومی کارآمدترین مجموعه در تبیین اهداف سازمان است

معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: روابط عمومی کارآمدترین مجموعه در معرفی الگو ها و تبیین اهداف سازمانی و نهادی است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۵۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ محمد خوشقدم به مناسبت گرامیداشت روز اطلاع رسانی و روابط عمومی با حضور در معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان با مسئول و کارکنان این معاونت دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی در مجموعه سپاه و بسیج گفت: در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسالت روابط عمومی و تبلیغات بسیار مهم و حیاتی است و تربیت نیروهای متخصص و توانمند نقش مهم و برجسته ای در پیش برد اهداف متعالی انقلاب اسلامی دارد.

سرهنگ خوشقدم با تقدیر از تلاش های جهادی و مخلصانه مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان افزود:به برکت زحمات و تلاش های جهادی پاسداران و بسیجیان، امروز در عرصه روابط عمومی و تبلیغات شاهد امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز در اين ديدار اطلاع رسانی را از ارکان مهم و راهبردی در سپاه و بسیج برشمرد و گفت:سپاه و بسیج متعلق به مردم است و درحقیقت بیان دستاوردهای افتخار آمیز این نهاد مقدس می بایست به شکل هنرمندانه برای جامعه تبیین شود و به همین دلیل در حوزه اطلاع رسانی تمرکز بر استفاده از بستر ها و ظرفیت های رسانه ای و مردمی در دستور کار قرار دارد.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان ضرورت توجه به نگاه راهبردی در تربیت و توانمندسازی مدیران روابط عمومی را امری مهم عنوان کرد و افزود:اطلاع رسانی شفاف،دقیق و بموقع و همچنین تربیت نیروهای متخصص و انقلابی که ترسیم گر گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه رسانه باشند از جمله مهم ترین اهداف و رویکردهای این معاونت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار