خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: دوران دفاع مقدس گنج بی پایان و درس های مدیرتی، معنوی، خاطرات شیرین و امدادهای غیبی را به همراه دارد و صدق وعده های الهی را یادآوری می کند، پرداختن به آن مهم است.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۰۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز شهدا در شهرستان سرخه، در این هفته با رمضانعلی شهروی، محبوب علی حیدریان و علی لطفی در روستای لاسجرد دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه ضمن تجلیل از زحمات و رشادت های مردان عرصه جهاد و شهامت انجام شد.

اشرف با بیان اینکه این دیدارها به صورت هفتگی و از کسانی که تجربه ای در دوران دفاع مقدس در نقش های مختلف سرباز، جهادگر، سپاه، ارتش و یا هر نقش دیگری بوده اند و به نحوی توفیق حضور در دوران جنگ را داشته اند، از آن جهت که آن دوران، دوران ویژه ای است، گنج بی پایان و درس های مدیرتی، معنوی، خاطرات شیرین و امدادهای غیبی را به همراه دارد و صدق وعده های الهی را یادآوری می کند، پرداختن به آن مهم است.

او افزود: به واقع می توان گفت بعد از اصل انقلاب آنچه که ما از حرکت، پیشرفت، امید، جهاد و سرمایه های بی بدیلی که به وجود آمده اند در دوران دفاع مقدس است و گنج بی پایانی است که هنوز مورد توجه قرار دارد و می توان از آن در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، مدیریتی و معنوی استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: همه گفته ها و سخنان ثبت و ضبط خواهد شد و ان شاءالله برای آیندگان مفید باشد. قطعاً آنچه که برای ما در دسترس بوده، دیده ایم، درک کرده و در آن دوران زیسته ایم، و اگر مکتوب و ثبت نشود، برای فرزندان ما و نسل های بعد از ما دست نیافتنی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها