خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی حلقه ورزشی بسیجیان همراه با مسابقه فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۲۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه ورزشی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این حلقه ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه ورزشی نونهالان بسیجی همراه با ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) به صورت هفتگی و با استقبال خوبی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه این برنامه ورزشی ویژه حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض بوده است، افزود: این برنامه با حضور مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج امام موسی ابن جعفر (ع) برپا و در ادامه گفتگو با مسوول تربیت بدنی پایگاه در خصوص برگزاری مسابقات مختلف برای نونهالان و نوجوانان برای هفته بسیج انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین حلقه اعضای شورا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری ورزش مفرح والیبال در سالن ورزشی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است جلسه ماهانه شورای پایگاه صاحب الزمان (عج) در روستای عبدالله آباد و گشت شبانه توسط بسیجیان پایگاه در روستا از ساعت بیست و یک تا یک بامداد انجام شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار