خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه از بازدید نوجوانان بسیجی پایگاه از موزه دفاع مقدس و حضور در مرقد امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۴۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای کمک های مومنانه و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، 16 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار در روستای لاسجرد در سرخه توزیع شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه در حاشیه این اقدام مومنانه و جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ایجاد لبخند امید روی لب‌های دانش‌آموزان کم برخوردار، با یاری خیرین و جهادگران بسیجی بسته های لوازم التحریر آماده و با حضور حجت الاسلام والمسلمین پیوندی در مسجد شهید بهشتی به افراد مورد نظر اهدا شد.

او با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل یک کوله پشتی، دفتر و تمام وسایل اولیه دانش آموزان است که در مدرسه به آن نیاز دارند، افزود: از آنجا که حمایت از قشر کم برخوردار جامعه یکی از وظایف و فعالیت‌های انسان دوستانه به شمار می‌رود، به همین منظور وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر به دانش اموزان کم بضاعت اهدا شد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله با اشاره به برپایی مداوم گشت اطلاعاتی و عملیاتی  محله محور در روستا گفت: در این مرحله نیز هشت نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت از ساعت دوازده و سی دقیقه تا سه و نیم بامداد جهت انجام گشت در محله های روستا حضور یافتند.

معینیان با اشاره به برپایی مداوم دوره آموزش فوتسال نوجوانان حلقه شهید نعمت الله شهادت در سالن ورزشی روستا بیان داشت: حلقه صالحین نوجوانان و پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلالی امام جماعت روستا در مسجد شهید بهشتی و کلاس عقیدتی در پایگاه مقاومت بسیج لاسجرد با استقبال خوبی برگزار شد.

او یادآور شد: ایستگاه صلواتی در آستان مقدس امامزادگان لاسجرد به یاد شهید مصطفی احسانی به همت بسیجیان پایگاه برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله بیان داشت: برپایی اردوی یک روزه نوجوانان پایگاه به مرقد امام خمینی (ره) و موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار