خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بای ذنب قتلت ....؟

در طی وقوع رویداد اخیر، تمام دنیا شاهد بود که این رژیم منحوس در جنایتی فجیع، بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و صدها نفر از جمله کادر درمان، کودکان و زنان بی‌پناه را به شهادت رساند این حملات نشانگر دشمنی صهیونیست ها با بی گناهان و توحش دشمن اسرائیلی را بار دیگر به اثبات رسانید و گویای حجم شکست دشمن صهیونیستی است، و اینکه دشمن هیچ احترامی برای ارزش ها، قوانین و سنت ها قائل نیست.

یقیناً این اقدام وحشیانه آنان، خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و آنان را به پایان خود نزدیک‌تر و در زباله دان تاریخ خواهد ریخت. ضروری است تمامی مجامع بین‌المللی، از سکوت و انفعال احتراز ورزند و برای محکومیت صهیونیست‌های غاصب و جانی و حامیان جانی و ریاکار غربی آنها، با تمام قوا به میدان آیند و اقدامات مقتضی را انجام دهند.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ ...

ارسال نظرات
پر بیننده ها