خبرهای داغ:

از برپایی گشت محله محور بسیج تا مجمع حلقات صالحین در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی مجمع حلقات صالحین بسیج و گشت محله محور بسیج با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۸۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت محله محور بسیج با حضور پرشور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به حضور و مشارکت فعال بسیجیان در کلیه برنامه های اجرایی پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: توجیه بسیجیان قبل برگزاری گشت انجام و در ادامه گشت محله محور رضویون با استقبال خوبی در جهت برقراری امنیت و آرامش در محله برپا شد.

او با اشاره به برپایی برنامه های متنوع ورزشی در پایگاه افزود: در این هفته نیز طبق روال گذشته فعالیت ورزشی نوجوانان پایگاه در رشته های والیبال، پبنگ پنگ، فوتبال دستی و دارت در پایگاه و سانس ورزشی فوتبال نونهالان همراه با حلقه ورزشی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به برگزاری حلقه شهید بهشتی و حلقه شهید ابراهیم هادی در پایگاه گفت: مجمع حلقات صالحین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس پیوندی همراه با مراسم هیئت الشهدا و پذیرایی و پخت غذا توسط گروه جهادی پایگاه در این مراسم از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

امامی در خاتمه گفت: همچنین مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا با حضور نوجوانان در پایگاه برپا شد.

گفتنی است ویژه برنامه استخر غدیر سرخه با حضور حلقه جوانان شهید حسین سماوی، برنامه استخر کوت که مال ویژه حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی و سانس فوتسال حلقه جوانان شهید حسین سماوی در پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار