خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در رشته های فوتبال دستی، دارت، ایرهاکی، فوتبال و غیره با استقبال گسترده بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۸۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، فعالیت های متنوع ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان سرخه انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت ورزش در نشاط و شادابی اظهار کرد: هدف از اجراي فعاليت هاي ورزشي، همگاني کردن امر ورزش در بسيج با جهت گيري جذب فراگير، تقويت آمادگي جسماني و صيانت اخلاقي نوجوانان و جوانان است.

او با بیان اینکه بسیج مردمی ترین نهاد انقلاب و متعلق به تمام مردم و از یادگاری های امام راحل است، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف نظامی و اجتماعی و در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به برپایی برنامه متنوع ورزشی در پایگاه و سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه در جهت رشد و تعالی بسیجیان گفت: فعالیت ورزشی نوجوانان پایگاه در رشته های فوتبال دستی، ایرهاکی، دارت، پی اس، والیبال و پبنگ پنگ به صورت روزانه در پایگاه برپا با استقبال خوبی همراه است.

امامی با اشاره به برگزاری حلقه شهید ذوالفقاری و حلقه ی قرآنی توسط بسیجیان در پایگاه جهت انس و الفت با کلام وحی اضافه کرد: حلقه شهید ابراهیم هادی و حلقه ورزشی این شهید همراه با سانس ورزشی فوتبال نونهالان در سالن ورزشی برگزار شد.

گفتنی است کلاس عقیدتی ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور حجت الاسلام والاسلام والمسلمین حسین احسانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار