خبرهای داغ:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سرخه گفت: انجام واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین، بروسلوز دام سبک و سنگین و طاعون نشخوار کنندگان کوچک، از جمله برنامه های اجرای در حوزه دامی در شهرستان بوده است.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۴۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته دامپزشکی ملائی فولادی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سرخه با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان در ستاد نماز جمعه دیدار کرد.

در این دیدار ملائی فولادی به فعالیت های انجام شده از جمله، انجام واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین، بروسلوز دام سبک و سنگین، طاعون نشخوار کنندگان کوچک، آبله گوسفندی و بزی و واکسیناسیون هاری، برگزاری گشت مشترک با محیط زیست از تالاب ها و آبگیرها و آبشخورهای مشترک اشاره کرد.

او افزود: همچنین گشت مشترک کنترل تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و اداره حمل و نقل، کلاس های آموزشی، نظارت بر مراکز عرضه شهرستان، پایش خوراک دام و فرآورده خام دامی، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه همراه با پاسخ گویی به سوالات شهروندان عزیز، برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی، صادرات طیور تخمگذار و برگزار شده است.

در ادامه دیدار امام جمعه شهرستان ضمن عرض تبریک هفته دامپزشکی و تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام گرفته اظهار کرد: خدمات و تلاش های شما در راستای خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سرخه قابل توجه و شایسته بوده ‌‌و نهاد امامت جمعه در همه موارد در حوزه شهرستان سرخه آماده همکاری با اداره دامپزشکی شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها