خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان به مناسبت 13 آبان:

جوانان و نوجوانان غیور ایران فرزند عاشورا هستند

در بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت 13 آبان آمده است: جوانان و نوجوانان غیور ما امروز، فرزند عاشورا هستند و با توانی مضاعف بیشتر از گذشته در مقابل زیاده‌خواهی و توطئه دشمنان و سلطه‌جویان ایستادگی و مقاومت نشان می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۵۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز 13 آبان یادآور رشادت و فداکاری دانش‌آموزان ایران اسلامی است که با بصیرت و ولایتمداری خویش اعتراض و مخالفت خود را با رژیم طاغوتی اعلام کرده و در این راه عده‌ای از پاکان با اخلاص را فدای نهال انقلاب اسلامی کردند.

این بیانیه می‌افزاید: یوم‌الله 13 آبان یادآور ایثارگری 36 هزار شهید دانش‌آموزی است که در جنگ تحمیلی جهادی مقدس و مردانه را آفریدند و دانشجویان خط امام(ره) که با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ فریاد برائت از مشرکان و بیگانگان را سر دادند تا همگان بدانند تأسی به قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر و صحیفه نجات‌بخش بشریت است.

همچنین در این بیانیه آمده است: جوانان و نوجوانان غیور ما امروز فرزند عاشورا هستند و با توانی مضاعف بیشتر از گذشته در مقابل زیاده‌خواهی و توطئه دشمنان و سلطه‌جویان ایستادگی و مقاومت نشان می‌دهند تا با تکیه بر نیروی ایمان مذهبی و علمی، کشور را تا مرز رسیدن به استقلال نهایی یاری کنند.

در ادامه این بیانیه می‌افزاید: سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به عنوان یاوران ولایت با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با بهره‌گیری از پیام عاشورای حسینی همدل و هم زبان با اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان انقلابی فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» را سر خواهند داد و با اطاعت از منویات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) توطئه‌های استکبار جهانی را با بصیرت انقلابی خنثی خواهند کرد تا همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلای حسین(ع) حفظ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات