خبرهای داغ:
بیانیه بسیج ادارات استان همدان به مناسبت 13 آبان ماه:

شگرد امروز دشمن در تبلیغات مسموم و دنباله‌دار است

در بیانیه بسیج ادارات استان همدان به مناسبت 13 آبان ماه آمده است: استکبار جهانی وارث حقیقی فرعون‌ها و نمرودهاست و شگرد امروز دشمن در تبلیغات مسموم و دنباله‌دار است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز استکبارستیزی یوم الله سیزدهم آبان ماه پیامی صادر کرد.

در این پیام ضمن گرامیداشت این مناسبت تاریخی و استکبارشکن آمده است: امروز که خطر استکبار، به ویژه آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی صورت پذیرد، خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت و این دشمنان اسلام و قرآن مترصد فرصت‌هایی هستند که توطئه‌های شوم خود را در مورد این ملت مدافع مظلومان عالم، عملیاتی و گرفتاری‌های جهان اسلام را زیاد کند برماست که با تأسی به شعار آزادی و استقلال، عمل خود را زینب بخشیده و آن را در اختیار جوانان این مرز و بوم که جوانانی پرشور و قهرمان و مسلمان و بیدار هستند در گذشته و فتح لانه شیطان را رقم زده‌اند، قرار دهیم.

این پیام می‌افزاید: اکنون که این منازعه بین اسلام و کفر در جریان است، به یک موج جهانی تبدیل شده و تنفر و انزجار همه آزادی‌خواهان دنیا را از سردمداران زور و تزویر فریاد می‌زند و امروز به نقطه‌ای رسیده است که دشمن را یارای تحمل آن نیست.

در این پیام می‌خوانیم: در واقع روز سیزدهم آبان ماه که اوج استکبارستیزی ملت ایران است به لحاظ التقای سه حادثه تاریخی که به شکل عجیبی به هم وصل شده‌اند روز بسیار مهمی در تاریخ ماست؛ قضیه لانه جاسوسی این آخرین رشته ارتباط ممکن را بین انقلاب و امریکا برید و قطع کرد، تمام تلاش کفر بر این است که به اشکال مختلف آن رشته بریده را دوباره به وسیله ایادی داخلی و خارجی وصل کند و ما باید بیدار باشیم و هوشیار و راه‌های نفوذ را بنا به فرمان ولی امرمسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای عزیز بشناسیم و بشناسانیم و برای بستن آنها کمر همت را چون دوران طلایی انقلاب و دفاع مقدس محکم ببندیم.

دی ادامه این پیام آمده است: حضور قدرتمند و حماسی شما مدیران غیرتمند، کارشناسان ارزشمند و اعضای محترم بسیج ادارات در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه امیدهای واهی دشمن را نقش برآب و به یأس تبدیل خواهد کرد. بدانیم و آگاه باشیم دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، ادامه داشته و هرگز سودای محو انقلاب اسلامی را لحظه‌ای از سر بیرون نکرده است و شما همان نسلی هستید که به فضل خداوند ابهت پوشالی‌اش را بهم خواهید ریخت و آنها را از طمع به این ملت مأیوس خواهید کرد، اینک حسن توجه شما به نکات ذیل از اهمیت بالایی برخوردار و اقتدار نظام را صد چندان خواهد کرد:

بدانیم امروز استکبار جهانی وارث حقیقی فرعون‌ها و نمرودهاست.

بدانیم امروز دشمن درصدد بروز اختلافات قومی و مذهبی و منطقه ای و سلیقه ای و سیاسی در میان ملت ماست.

بدانیم کینه‌توزی آنان پایان‌پذیر نیست. بدانیم امروز ما قدرتمندیم و دشمن در موضع انفعال.

بدانیم شگرد امروز دشمن در تبلیغات مسموم و دنباله‌دار است. بدانیم که ما بارها دشمن را با حضیض ذلت تحقیر کرده‌ایم.

بدانیم پایه کفر را بارها لرزانده‌ایم. بدانیم درصدد استحاله تفکر و عقب‌نشینی ما از اصول و شعارهایمان است.

بدانیم که معدن همه مراکز فساد استکبار جهانی است. بدانیم شعار مبارزه با استکبار یک شعار حی و زنده و فناناپذیر است.

بدانیم هر کس سر تعظیم در مقابل دشمن فرود آورد، ذلیل می‌شود.

بدانیم منفورترین قدرت در دنیا آمریکای جهانخوار است. بدانیم منطق استکبار منطق گفتگو و مصالحه عادلانه نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات