خبرهای داغ:
بیانیه کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان به مناسبت 13آبان:

خوی دشمن تغییر نکرده است

در بیانیه کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان به مناسبت یوم الله 13آبان آمده است: امروز و با گذشت سال‌ها هنوز دشمنی‌های آمریکا و سردمداران مستکبر از اذهان ملت ایران زدوده نشده، چراکه خوی دشمن تغییر نکرده است.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۱۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان به مناسبت یوم الله 13آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سیزدهم آبان که در تقویم رسمی کشور ما به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نام گرفته است، نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز است. یوم الله 13 آبان روز بصیرت و درک عمیق روحیه استکبارستیزی ملت شریف ایران اسلامی است. روزی که شاهد غربت و مظلومیت امام جبهه حق بود و مقاومت خونین و فداکارانه امت و نیز شاهد ذلت دشمنان آن امام فرزانه به دست مریدان و شاگردان پر شور و انقلابیش. این روز بزرگ و استثنایی بیانگر سر برکشیدن جبهه حق و برهم خوردن تمامی موازنه‌های استعماری است.

وجه مشترک سه واقعه بزرگ و سرنوشت‌سازدر این روز، آن را به نماد و سمبلی از مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی بدل ساخته است و استقلال طلبی، آزادی خواهی و عزّتمندی ملت بزرگ و ولایتمدار ایران را در صحیفه تاریخ به ثبت رسانده است.

سیزدهم آبان ماه سال 1343، سالروز تبعید بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام روح الله (ره) به ترکیه، سیزدهم آبان 1357 یادآور خاطره تلخ به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان معترض به استکبار توسط عوامل رژیم منحوس پهلوی مقابل دانشگاه تهران و سیزدهم آبان ماه سال 1358 سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) است که در قاموس انقلاب اسلامی ایران، امام امت(ره) نام «انقلاب دوم» را بر آن نهاد. این اتفاقات که هریک برگی از تاریخ مبارزات ملّت ایران علیه استکبارجهانی است، درخشش خاصی به یوم الله سیزدهم آبان بخشیده است.

امروز و با گذشت سال‌ها از آن وقایع تاریخی، هنوز دشمنی‌های آمریکا و سردمداران مستکبر از اذهان ملت ایران زدوده نشده است و به هرگوشه‌ای از تاریخ ایران عزیز که نگاه کنید نشانه‌هایی ازآن دشمنی‌ها و ظلم‌ها دیده می‌شود چراکه خوی دشمن تغییر نکرده است و تا زمانی که ملّت ایران بر اصول و ارزش‌های خود تأکید می‌کند و تا هنگامی که فریاد عدالت طلبی در جهان سر می‌‌دهد، عداوت دشمنان نیز ادامه پیدا می‌کند.
امروز ملت ایران به ویژه جوانان ایرانی فریب وعده های رنگارنگ دشمنان را نخواهند خورد و با اقتدا به رهبر ومقتدای خود امام خامنه ای (مدظله العالی) پرچم استکبار ستیزی ملّت ایران را همچنان برافراشته نگاه خواهند داشت.

بسیجیان فرهنگی ناحیه دو همدان بار دیگر با صدایی رسا و حضوری قدرتمند، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می دهند و ملّت حماسه‌ساز ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت می‌کند تا همگان نظاره‌گر اتحاد و انسجام این مّلت بزرگ و آرمان خواه بر ضد مستکبران در جهان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات