خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی رزن گفت: بعد از دفاع مقدس بسیج دانش‌آموزی به عنوان میعادگاه دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۳۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
عمران عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی یادگار حماسه‌سازان و دلاورمردانی است که با سن کم خود افتخارات بزرگی آفریدند.

وی افزود: ‌در دوران بعد از دفاع مقدس نیز بسیج دانش‌آموزی به عنوان میعادگاه دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و با قانون تشکیل و توسعه بسیج دانش‌آموزی توسط مجلس شورای اسلامی با فعالیت‌های مناسب و متنوع خود عرصه دیگری از حیات خود را به نمایش گذاشت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان رزن یادآور شد: بسیج دانش‌آموزی شهرستان رزن نیز در سه منطقه قروه، دمق و رزن با انجام برنامه‌های متنوع و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی های دانش آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، معرفتی و... در حال فعالیت است.

وی اظهار داشت: امسال نیز در این هفته مقدس بیش از 50 عنوان برنامه در سطح واحدهای مقاومت و حوزه‌ها توسط بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

عسگری خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها دیدار با امام جمعه شهرستان، حضور نمادین در نماز جمعه، برگزاری میقات صالحین، سخنرانی یکی از فرمانده واحدها قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اجرای پدافند غیر عامل، نشست بصیرتی فرمانده واحدها با فرمانده ناحیه و رئیس آموزش و پرورش، اعزام 310 نفر از دانش‌آموزان به راهیان نور، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهد، حضور سازمان یافته بسیجیان در روز استکبار ستیزی 13 آبان و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات