خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س)همدان:

«مرگ بر امريكا» یک هشدار آگاهی در مقابل آمریکای جهانخوار است

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س)همدان گفت: شعار«مرگ بر امريكا» در واقع یک هشدار و بیدار باش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر در مقابل آمریکای جهانخوار وتوطئه‌های دائمی این کشور در قبال ملّت مسلمان و آزاده ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۱۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
مريم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانش‌آموز اظهار داشت: شهداي دانش‌آموز با نثار خون پاكشان در راه اسلام عاملي شدند تا فکر دینی و ارزش‌های اصیل انقلاب باقی بماند.

وي تقویت روحیه ایثار و شهادت بین قشر دانش‌آموز را بسیار مهم و اساسی دانست و ابراز داشت: استکبارستیزی و ایستادگی در برابر جبهه ظلم و باطل پیام هفته بسيج دانش‌آموزي است و درسی برای همه دانش‌آموزان تا با الگو گرفتن از شهدا از ارزش‌هاي اسلامي دفاع كنند و همواره خون مبارزه با استكبار در رگ‌هايشان جريان يابد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س)همدان با تاكيد بر فرموده مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر اينكه شعار «مرگ بر امريكا» دارای یک پشتوانه و عقبه منطقی و قوی است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» فقط شامل کشور آمریکا نمی‌شود بلکه آمریکا و سردمدارن استکبار را دربر می‌گیرد و نماد استکبارستیزی است.

وی ابراز داشت: «مرگ بر آمریکا» در اصل زیر سئوال بردن استکبار و اعلام انزجار از ظلم و ستم به مردم بوده و همان شعار«مرگ بر شيطان» و«مرگ بر دشمنان اسلام» است.

زنگنه اضافه كرد: آمريكا همان شيطان بزرگ است و شعار «مرگ بر امريكا» به خاطر خوي استکباری، نژادپرستی، فعالیت ضد بشری، حملات تروریستی و تکفیری، حمایت از آل سعود و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است.

وی با بيان اينكه شعار راهپيمايي 13 آبان «مرگ بر امريكا» است، خاطرنشان کرد: شعار«مرگ بر امريكا» در واقع یک هشدار و بیدارباش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر در مقابل آمریکای جهانخوار وتوطئه‌های دائمی این کشور در قبال ملّت مسلمان و آزاده ایران است.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س)همدان يادآور شد: شعار «مرگ بر آمریکا» تا هر زمان که شعار «هیهات من الذله» حضرت اباعبدالله(ع) باشد و تا زمانی که ما مسلمان هستیم و این مکتب وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات