خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری 160 عنوان برنامه طی هفته بسیج در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند گفت: 160 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج مستضعفان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۹۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یکی از ارگان‌های مهمی است که ریشه تاریخی دارد و از صدر اسلام این ارگان نمود داشته است.

وی افزود: بعد از وقوع انقلاب اسلامي ايران در دهه‌هاي پاياني قرن بيستم، يكي از پديده‌هاي مهم و بزرگ تاريخ که رقم خورد بسیج و بعد از آن بسیج مستضعفین بود .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در تمامی مراحل انقلاب اسلامی خوب عمل کرده است، گفت: بسیج نهادی است تحت فرماندهی مقام معظم رهبری كه هدف آن نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن جهاد در راه خدا و گسترش حاكمیت قانون خدا در جهان طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تقویت كامل بنیه دفاعی از طریق همكاری با سایر نیروهای مسلح و همچنین كمك به مردم هنگام بروز بلا و حوادث غیر مترقبه است .

وی ادامه داد: سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است .

کریمی از ایجاد اشتغال 390 نفر از جوانان جویای کار خبر داد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی بیش از 3 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به جوانان جویای‌کار پرداخت شده است .

وی از برگزاری 160 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسيج در شهرستان نهاوند خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتي در شهرها و بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: از جمله برنامه‌های این هفته دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برپایی نمایشگاه‌های عکس، برگزاری یادواره شهدا و گردهمایی 3 هزار نفری بسیجیان شهرستان است .

وی گفت : در هفته بسیج اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان نهاوند و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق را خواهیم داشت .

کریمی در پایان از افتتاح دو سالن ورزشی روستاهای دهفول وشعبان در هفته بسیج خبر داد و افزود : دراین هفته نیز برگزاری مسابقات ورزشی را در مناطق مختلف شهرستان خواهیم داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات