خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: در هفته مبارک بسیج 73 عنوان برنامه با موضوعات متنوع در سطح منطقه قهاوند و روستاهای تابعه با مشارکت بسیجیان انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۲۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،سروان پاسدار سیدروح الله حسینی‌شاخص امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید «بشیری» اظهار داشت:امسال طلیعه هفته مبارک بسیج همراه با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) است.

وی با بیان اینکه امسال سی و هفتمین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) است، گفت: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج انقلابی و خدمتگذار است» انتخاب شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: روزی که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد کسی باور نمی کرد بسیج به عنوان ستون خیمه انقلاب و پشتیبان و مدافع اهداف و آرمان‌های انقلاب این قدر کارآمد و قوی باشد.

وی گفت: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و و روح بسیجی آحاد ملت ایران که رابطه مستقیم با حیثیت و ملت این سرزمین دارد و این هفته یادآور خاطرات بسیاری در اذهان مردم ایران است خاطراتی که رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی ملت و سرزمین ایران دارد.

حسینی‌شاخص افزود: بسیج افتخار به گردن آویختن مدال لشگر مخلص خدا، مدافع اصلی انقلاب، را دارد تا آنجا که امام راحل می‌فرمایند از خدای متعال می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور گرداند.

وی افزود: بسیج در همه روزهای سخت یار و یاور نظام و انقلاب بوده است و امروز نیز در جنگ نرم هم با سلاح حلقه‌های تربیتی صالحین آماده ایفای نقش است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: امروز بسیج با ورود به عرصه‌های مختلف مانند فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و اجتماعی منجر به افتخاراتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده که بارها مورد تقدیر و از سوی مقام عظمای ولایت شده است .

وی از برگزاری 73 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان قهاوند خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتي در شهرها و بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی بیان داشت: از جمله برنامه‌های این هفته دیدار با امام جمعه، افتتاح سالن ورزشی شهدای شهر قهاوند، یادواره آبرو محله در روستای عبدالرحیم، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برپایی نمایشگاه‌های عکس، برگزاری یادواره شهدا و گردهمایی یک هزار نفری بسیجیان است .

وی با اشاره به برنامه های هفته مبارک بسیج در قهاوند افزود: برنامه های امسال پایگاه محور و در سطح پایگاه ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات