خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

گردهمایی 4هزار نفری بسیجیان ملایر در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج گردهمایی 4 هزار نفری بسیجیان شهرستان ملایر در 5 آذر ماه در سالن الغدیر شهر ملایر است.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۶۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
گردهمایی 4هزار نفری بسیجیان ملایر در هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ داود ابراهیمی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان شهرستان ملایر بیان داشت: هفته بسیج از 30 آبان ماه همزمان با اربعین حسینی آغاز و تا 6 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی از اجرای بیش از 120 برنامه متنوع در هفته بسیج در سطح این شهرستان، خبرداد و گفت: به همین منظور روزشماری تعیین شده و برنامه ها متناسب با آن اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: 30 آبان ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و پژواک ندای زینب(س)، یکم آذر ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی، 2 آذر ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و پیشرفت، 3 آذر ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و کار آفرینی، 4 آذر ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و ایثار، 5 آذر ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی و 6 آذر ماه به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری نامگذاری شده است.

وی با اشاره به جایگاه شاخص بسیج در جامعه، افزود: امام خمینی(ره) در خصوص بسیج فرمودند «بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاکرده اند و من همواره به خلوص بسیجیان غبطه می خورم و در این دنیا افتخارم این است که بسیجی هستم».

ابراهیمی با تأکید بر اینکه اگر روحیه بسیجی در کارها نباشد، هرگز امور به نحو احسن برگزار نشده و ناقص باقی خواهد ماند، ادامه داد: دیدار با امام جمعه ملایر، برگزاری میقات صالحین، شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، خطبه خوانی حضرت زینب(س)، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در بخش ها، دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه صنایع تبدیلی، اجرای برنامه های روشنگری و بصیرت افزایی توسط پایگاه ها مقاومت بسیج، استفاده از راویان دفاع مقدس و سخنرانان در مدارس و دانشگاه ها، و افتتاح چند پروژه عمرانی و صندوق قرض الحسنه در یکی از پایگاه ها، بخشی از برنامه های هفته گرامیداشت بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: در 4 آبان ماه مزار شهدای بهشت هاجر ملایر به صورت ویژه با حضور بسیجیان و مسئولین غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد، همچنین در همین روز یادواره شهدای روستای و زمان آباد یادواره شهدای شهر سامن برگزار خواهد گرشد.

ابراهیمی شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج را گردهمایی 4 هزار نفری بسیجیان شهرستان ملایر در 5 آذر ماه در سالن الغدیر شهر ملایر عنوان و تصریح کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش بزرگ نیازمند همکاری امور برق، سازمان اتوبوسرانی، سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی، شبکه بهداشت و درمان و اوقاف و اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت جهت تأمین بحث پذیرایی هستیم.

وی با اشاره به هماهنگی ها انجام شده با پایگاه های مقاومت بسیج در راستای فضاسازی، افزود: انتظار می رود مدارس، ادارات و دانشگاه ها نیز به صورت ویژه به این امر ورود پیدا کنند و شهرداری نیز با نصب بنر و سازه های مرتبط، یک فضای معنوی و در خور شأن بسیجیان را در سطح شهر ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات