خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: یحیی شهگل کاراته‌کای شهرستان کبودراهنگ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی جوانان راهی اندونزی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۱۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: پانزدهمين دوره از رقابت‌هاي كاراته قهرماني آسيا که در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و زير 21 سال طي روزهاي پنجم تا هفتم آذر ماه در شهر ماكاسار اندونزي برگزار مي شود، یحیی شهگل از شهرستان کبودراهنگ در ترکیب تیم ملی جوانان و در وزن 68 کیلوگرم به مبارزه با حریفان خواهد رفت.

وی افزود: در اين دوره از رقابت‌ها 460 كاراته‌كا از 27 كشور طي 3 روز با هم به مبارزه خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: همچنین تیم هنرهای فردی شهرستان کبودراهنگ که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور بانوان (سوپر کنتاکت بین المللی) شرکت کرده بود توانست در مجموع تیمی، قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی بیان داشت : این دوره از رقابت ها با حضور 200 رزمی‌کار خانم از 12 استان کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد که در نهایت تیم کبودراهنگ از استان همدان با 17 رزمی‌کار موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم های گلستان و مازندران به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات