خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: رزمایش الی بیت المقدس در تاریخ های ۱۳و۱۴آبان ماه در منطقه عمومی گروه مهندسی ۴۳امام علی(ع) جوزان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۲۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و روز ۱۳آبان مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بیان داشت: اعضای گردان‌های الی بیت المقدس دارای ویژگی‌های آمادگی رزم مناسب و بهره‌مندی از آموزش‌های مختلف در زمینه سلاح‌های سبک و نیمه سنگین و انواع تاکتیک‌های نظامی و از بین بسیجیان فعال حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انتخاب می‌شوند و دارای روحیه جهادی و شهادت طلبی هستند.

وی افزود: ماموریت گردان های الی بیت المقدس دفاع از کوی و برزن و حوزه سرزمینی با توجه به رجزخوانی های دشمنان، در این برهه از زمان ضرورت دارد که به منظور بازدارندگی و به رخ کشیدن آمادگی نیروهای بسیجی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب این رزمایش برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس در تاریخ های ۱۳و۱۴آبان ماه در منطقه عمومی گروه مهندسی ۴۳امام علی(ع) جوزان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از رزمایش ۴ گردان شامل ارکان گردان‌ها و نیروهای زیر مجموعه آنها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروها قبل از حضور در منطقه اجرای رزمایش، به همراه مردم شهید پرور شهرستان ملایر در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان حضور خواهند داشت.

ابراهیمی ادامه داد: بعد از حضور در محل رزمایش کلاس‌های آموزشی در راستای توجیه نیرو برای اجرای هر چه بهتر رزمایش برگزار خواهد شد و در روز۱۴آبان ماه رزمایش با صبحگاه مشترک و حضور مسئولین شهرستانی آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این رزمایش افزایش توان آمادگی رزم این نیروها به جهت بازدارندگی، افزایش روحیه امید و احساس امنیت برای شهروندان و هموطنان شناسایی نقاط قوت و ضعف و رفع ضعف ها به منظور حضور مقتدرانه و با قدرت در رزم واقعی است و با توجه به نیاز برنامه های دیگری نیز در مقاطع زمانی مختلف در حوزه ها در خصوص افزایش توان نیروها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش بسیج در جامعه امروز گفت: بسیج نقش پیش‌برندگی در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی را دارد و وظیفه یک بسیجی انقلابی جهاد کبیر و تبعیت نکردن از دشمن و حضور خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و استکبارستیزی است.

وی یکی از تهدیدات را که نظام با آن مواجه است، نفوذ خواند و گفت: مقابله با نفوذ جز تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و راهکار مقابله با این تهدیدات همان تبعیت محض از ولایت فقیه است.

ابراهیمی عنوان کرد: ما بسیجیان و نظامیان آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات