خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد

ایجاد آمادگی و امنیت از اهداف رزمایش گردان‌های دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه فامنین هدف از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس را ایجاد آمادگی در اعضای گردان‌ها و انتشار پیام فداکاری و ایثار بسیجیان در جامعه و ایجاد امنیت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۱۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

حسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس اظهار داشت: گردان‌های بیت المقدس (گردان‌های واکنش سریع) از اعضای حلقات صالحین پایگاه‌های مقاومت تشکیل و سازماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی اعضای گردان‌های بیت‌المقدس افزود: اعضای این گردان‌ها افرادی پای کار، اهل بصیرت، فداکار و ذوب در ولایت هستند که ضمن حضور در ماموریت‌های فرهنگی رزمی، آمادگی کامل دارند بنا به ضرورت در هر ماموریتی که سلسله مراتب بسیج و سپاه استان بدانند، شرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: این گردان‌ها با مأموریت دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و حراست از خطوط قرمز نظام با اجرای جلسات فرهنگی، بصیرتی، رزمی در اختیار گردان‌های مردم پایه امام حسین(ع) قرار دارند تا به اجرای ماموریت‌ها بپردازند.

وی ادامه داد: با توجه به بد عهدی آمریکا در اجرای تعهدات داده شده در برجام، تهدیدات آمریکا و عوامل خارجی و داخلی آن و ناامنی‌های موجود در کشورهای همسایه نیاز مبرمی هست که گردان‌های بیت المقدس با اجرای رزمایش‌های الی بیت المقدس آمادگی رزمی خود را حفظ کرده و آن را به نمایش بگذارند.

بهادری‌یکتا تصریح کرد: رزمایش امروز همزمان با روز مبارزه با استکبار و استکبارستیزی آغاز شده واعضای گردان ضمن حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در اردوگاه رزمی فرهنگی شهید «میرزارضا بیگلری» حضور یافته‌اند و تا پایان روز 14 آبان ماه به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: این رزمایش به استعداد 2 گردان بالغ بر 500 نفر شامل دسته‌ها و گروهان‌ها و اعضا و ارکان گردان‌ها در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: برنامه رزمایش دو روزه بوده و در روز اول شرکت در راهپیمایی 13 آبان در داخل شهر و بعد از راهپیمایی اعزام به منطقه رزمایش است و تا 14 آبان ماه ادامه دارد.

*بسیج مترصد تربیت نوجوانان و جوانان برای آینده انقلاب اسلامی

وی هدف از این رزمایش را ایجاد آمادگی در اعضای گردان‌ها و انتشار پیام فداکاری و ایثار بسیجیان در جامعه و ایجاد امنیت عنوان کرد و افزود: در چند ماه گذشته مراحلی از این رزمایش از قبیل آموزش‌ها، حضور در میدان تیر و فراخوان‌های چند ساعته به اجرا در آمده و این رزمایش مرحله تکمیلی آن است.

بهادری‌یکتا با اشاره به نقش سازنده بسیج در جامعه امروز گفت: بسیج مترصد تربیت نوجوانان و جوانان برای آینده انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هدف بسیج تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی است، ادامه داد: بسیج تمام تحرکات دشمنان و افراد نفوذی را زیر نظر دارد تا در وقت معین از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها دفاع کرده و جواب دندان‌شکنی به دشمنان بدهد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: وظیفه یک بسیجی انقلابی، با حضور در برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی بسیج و ذوب شدن در ولایت و گوش به فرمان رهبر انقلاب بودن است.

وی با اشاره به تهدیدات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و آل سعود گفت: راهکارهای مقابله در تهدیدات نیمه سخت و سخت حفظ آمادگی رزمی و حفظ روحیه ایثار گری و فداکاری و در تهدیدات نرم بصیرت‌افزایی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

بهادری‌یکتا خاطرنشان کرد: ما در هر پست و مقام و هر کسوتی مدیون خون شهدا و امام(ره) هستیم و باید برای رسیدن به آرمان و هدف شهدا از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات