خبرهای داغ:
همزمان با سالروز مبارزه ملی با استکبار جهانی؛

رزمایش گردان های واکنش سریع بیت المقدس در قهاوند آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: همزمان با سالروز مبارزه ملی با استکبار جهانی رزمایش بسیجیان شهرستان قهاوند در منطقه عمومی شهرک صنعتی شهر قهاوند آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به آغاز رزمایش گردان‌های بیت المقدس در قهاوند بیان داشت: امروز با آمادگی بسیجیان، پاسداران و دیگر نیروهای جان برکف انقلاب، دشمن نمی تواند به انقلاب و نظام ضربه بزند.

وی با بیان اینکه سناریوی این رزمایش نفوذ به دشمن از طریق زمین و هوا است، اظهار کرد: در این رزمایش آموخته های بسیجیان طی ماه های اخیر اجرایی و عملیاتی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند افزود: دفاع از کوی و برزن، اجرای تاکتیک های تاخیری، عملیات کمین، کنترل معابر، دفاع از مراکز حساس از جمله برنامه های اجرایی این رزمایش خواهد بود.

وی گفت : بسیج با تشکیل دسته‌های واکنش سریع در پایگاه‌های مقاومت آمادگی لازم نیروهای بسیجی را جهت مأموریت‌های خاص و محوله حفظ می‌کند.

حسینی‌شاخص ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: بسیج همیشه از آغاز تأسیس تاکنون بر مسیر ولایت فقیه و صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کرده و با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشانه زبونی و تزلزل استکبار جهانی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات