خبرهای داغ:
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: برگزاری رزمایش‌ها قدرت هماهنگی و تعامل دفاعی بسیجیان را ارتقاء می بخشد تا ضمن تثبیت جایگاه کشور و ملت در جهان، زمینه سازی برای افزایش اقتدار و سرافرازی نیز شود.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۲۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدمهدی مفتح در صبحگاه اقتدار رزمایش الی بیت المقدس در تویسرکان، با گرامیداشت یاد شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم بیان داشت: بالا بردن توان دفاعی و رزمی کشور برای ایستاگی در برابر دشمنان این سرزمین امری طبیعی است.

وی با تأکید بر اینکههویت و ذات انقلاب اسلامی حول محور استکبارستیزی بنا شده است،اظهار کرد: انقلاب اسلامی به هیچ عنوان با ظلم و زورگویی کنار نیامده و نخواهد آمد و ما اصل استکبارستیزی را بارها در سخنان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب شنیده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه افزود: نماد استکبار جهانی امریکای جنایتکار است که به ظاهر در مذاکرات با چهره‌ای موجه ظاهر می شود و زمانی که به قدرت می رسد عهدش را زیر پا می گذارد.

مفتح تصریح کرد: این بدعهدی، بدقولی و جنایت های بزرگ امریکا در طول تاریخ برای ملت ما ثابت شده است و خوی استکباری آنان بر کسی پوشیده نیست، چرا که امریکاییان با هویت مستکبرانه خود جهان را دهکده ای می دانند که می خواهند خود را کدخدای آن نشان دهند.

وی گفت: از آنجا که مردم آزاده ما در مکتب سرخ شهادت و فرهنگ عاشورایی پرورش یافته اند، زیربار ستم رفتن نمی روند و از این رو پیوسته به دنبال افزایش قدرت دفاعی خود هستند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: پشتوانه نظام همین ملت بصیر و هوشیار هستند که بسیجی‌وار خود را همیشه برای دفاع از این مرز و بوم آماده می کنند و این گونه رزمایش‌ها قدرت هماهنگی و تعامل دفاعی آنان را ارتقاء می بخشد تا ضمن تثبیت جایگاه کشور و ملت در جهان، زمینه سازی برای افزایش اقتدار و سرافرازی نیز شود.

*هدف از اجرای رزمایش بالابردن توان رزمی بسیجیان برای دفاع

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز مراحل اصلی آن انجام می شود.

سعید سعیدی بالابردن توان رزمی بسیجیان برای دفاع از این مرز و بوم را از اهداف اصلی رزمایش عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات