خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد

نابودی نقشه‌های استکبار با حضور دانشجویان و دانش آموزان انقلابی در صحنه‌

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور دانشجویان و دانش آموزان انقلابی همراه با ملت ایران در صحنه‌، نقشه های شوم استکبار جهانی را نابود کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکان در یوم الله 13 آبان ماه، بیان داشت: تاریخ گواه ظلم و استکبارستیزی مستکبران جهانی بر ملت ایران به ویژه در سه مقعط زمانی در روز 13 آبان ماه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان و دانش آموزان انقلابی همراه با ملت ایران در صحنه، نقشه های شوم استکبار جهانی را نابود کرده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدارها و سخنرانی های متعدد خود با اقشار مختلف مردم انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن تأکید داشته و دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این انقلابی ماندن‌ها و فکر کردن‌ها با حضور در چنین صحنه هایی جاودانه می شود و چنین راهپیمایی‌های باشکوهی نمایانگر بصیرت مردم و پاسداری از خون های پاک شهدای بزرگ است.

مهدوی گفت: در قرآن و روایات بسیار آمده است که هرگز با دشمن پیمان دوستی نبندید که اگر آنان بر شما تسلط فرهنگی و فکری پیدا کنند ایمانتان را از دست می دهید، چرا که دشمنان اسلام هیچ گاه تا مؤمنان و مسلمان دست از اعتقادت خود برندارند عقب نشینی نمی کنند.

وی با بیان اینکه غفلت در صلح و مذاکره سبب ضربه خوردن از دشمن می شود، عنوان کرد: امروز شاهد بدعهدی استکبار جهانی و در رأس آن امریکا بعد از یک سال از برجام هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: «شعار مرگ بر امریکا» شعار پربصیرت و نشأت گرفته از هوشیاری ملت ایران است و این شعار دارای یک استدلال عقلی است، چرا که ملت ما چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب از سوی آمریکا ضربه های بسیاری خورده اند.

مهدوی تصریح کرد: ملت به خوبی می داند که آمریکا با هدایت مستقیم و غیرمستقیم ترروها و تحمیل کردن هشت سال جنگ و همچنین تحریم ها و غارت اموال کشورمان به دنبال نابودی انقلاب و اسلام هستند و از این رو هوشیارانه با شعار «مرگ بر آمریکا» در مقابل این مستکبر ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، شعار ملی ما است، گفت: کسانی که فکر می کردند مذاکره با آمریکا حلال مشکلات است امروز شاهد بدعهدی های آنان در اجرای برجام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با این وجود رهبر معظم انقلاب چه قبل از برجام و جه بعد از برجام با رهبری مدبرانه خود تمامی ملت ایران را در یک صف واحد علیه استکبار قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات