خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

مشاركت ستاد اربعین شهرداری نهاوند در اجتماع بزرگ شیعیان

شهردار نهاوند با اشاره به آمادگی شهرداری نهاوند برای اربعین حسینی گفت: شهرداری نهاوند با تمام ظرفیت افتخار خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را دارد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۱۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

اميررضا يوسفيان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به قرار گرفتن شهر نهاوند در مسير زائرين كربلاي معلي اظهار داشت: با توجه به این مهم نیروهای خدماتی و پاکبانان و ديگر نيروهاي شهرداري به منظور خدمات دهی به زائران اربعین حسینی(ع) آماده هستند.

وی افزود: شهر نهاوند در مسیر راه کربلا و محور عبوری کاروان‌های حسینی(ع) قرار گرفته است و در این راستا شهرداری تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران را اندیشیده است.

شهردار نهاوند گفت: به منظور استقبال از زائرین کربلای معلی این شهرداری اقدام به نصب تابلوهای راهنمای مسیر و نصب بنر خوش آمد، ساماندهی و نظافت سرویس‌های بهداشتی و همکاری با ارگان‌ها در خصوص استقرار ایستگاه‌های پذیرایی، موکب، استراحتگاه، تبلیغات محیطی و... را انجام داده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این شهرداري هم اكنون آغاز شده و تا بعد از اربعين ادامه دارد، افزود: امام حسین(ع) متعلق به همه بشریت، آزادگان و جهان اسلام است.

یوسفیان عنوان کرد: حرکت عظیم مردم مسلمان از کشورهای مختلف از جمله مردم ایران، به مناسبت اربعین به سمت کربلا نمایش قدرت و آبرو برای جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم تا اربعین با عزت و در تراز مهم ترین رویداد جهان اسلام، هماهنگ، منضبط، آبرومند و با امنیت کامل برگزار شود و شهرداری نهاوند با تمام ظرفیت افتخار خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار