خبرهای داغ:
مدیر امور یک برق همدان گفت: با اجرای مانور عملیاتی برق 81 محل از شبکه 20 کیلوولت خط عبدالرحیم اصلاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۲۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه 20 کیلوولت عبدالرحیم با حضور مسئولان، اکیپ‌های عملیاتی و پیمانکاران برق شهرستان‌های استان در روستای عبدالرحیم قهاوند برگزار شد.

مدیر امور یک برق همدان در مراسم افتتاحیه این مانور اظهار داشت: مانور فیدر عبدالرحیم در راستای اصلاح، سرویس و نگهداری از این خط با حضور اکیپ‌های عملیاتی برق از سراسر استان برگزار می‌شود.

ذبیح‌الله عواطف‌فاضلی افزود: فیدر عبدالرحیم از پست 63.20 کیلوولت قهاوند تغذیه شده که به طول 95 کیلومتر است و تعداد 13 روستا و یک هزار و 200 مشترک را پوشش می‌دهد که از این تعداد 102 مشترک کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: اصلاح این خط به طور معمول نیازمند 16 روز کاری بود که با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب مانور طی 3 ساعت با کمترین اعمال عمال خاموشی انجام می‌شود.

مدیر امور یک برق همدان تصریح کرد: در این مانور که با حضور 16 اکیپ عملیاتی برگزار می‌شود81 محل از خط 20 کیلوولت عبدالرحیم اصلاح می‌شود.

وی عنوان کرد: از جمله مزایای برگزاری مانورهای عملیاتی برق اصلاح و انجام کار در سطح وسیع در حداقل زمان و کاهش انرژی توزیع نشده در فیدر بوده که علاوه بر صرفه اقتصادی، رضایتمندی مشترکین را نیز در پی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات