خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

استکبار هیچ‌گاه با عزت و استقلال‌طلبی مردم ایران کنار نمی‌آید

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: ذات استکبار هیچ‌گاه نمی‌تواند با عزت و استقلال‌طلبی مردم ایران کنار بیاید جز زمانی‌که هویت خود را تسلیم جبهه استکبار کند.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با اشاره به جایگاه 13 آبان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: جنبش دانش‌آموزی و دانشجویی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم محسوب می‌شود، نشانگر روحیه استکبارستیزی دانشجویان و دانش‌آموزان ملت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه حوادث 13 آبان مردمی بودن این انقلاب را به روشنی بیان می‌کند، افزود: خودجوش بودن حوادث دانش‌آموزی و دانشجویی 13 آبان روحیه استقلال‌طلبی و انقلابی‌گری ملت ایران را در برخورد با استکبار نمایان می‌سازد.

فریادرس خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای راه حل مسائل کشور را در تعامل با این استکبار می‌دانند اما بدعهدی‌های آمریکا پس از برجام نشان می‌دهد هیچ‌گاه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی ادامه داد: تحریم‌های جدید بانکی پس از برجام و بلوکه کردن 2 میلیارد دلار از اموال ایرانی‌ها در آمریکا نمونه‌های بارزی از خیانت‌های جبهه استکبار است.

قریادرس تصریح کرد: ذات استکبار هیچ‌گاه نمی‌تواند با عزت و استقلال‌طلبی مردم ایران کنار بیاید جز زمانی‌که هویت خود را تسلیم جبهه استکبار کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: استکبارستیزی و عزت‌مندی ملت ایران باید در سیاست داخلی و خارجی تجلی یافته و با حضور در راهپیمایی به رخ جهانیان کشیده شود.

وی با بیان اینکه آمریکا امروزه روحیه استقلال‌طلبی را عامل نفوذ ایران در منطقه می‌داند، یادآور شد: در شرایط فعلی ضرورت حضور مردم در راهپیمایی‌ها بیشتر احساس می‌شود چرا که تهاجم به این روحیه عزت‌طلبی نیز بیشتر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات