خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین مطرح کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: 13 آبان نماد مظلومیت و استکبار ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۱۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: 13 آبان نماد مظلومیت و استکبارستیزی ملت ایران است و اهمیت این روز را از چند جهت می‌توان بررسی کرد.

وی افزود: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در 13 آبان سال 1343، شهادت 56 نفر از دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران در 13 آبان سال 1357 و تسخیر سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی در 13 آبان سال 1358 که از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر شد، نشان‌دهنده اهمیت این روز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: اسنادی که از لانه جاسوسی بیرون آمد نشان‌دهنده خباثت آمریکای جنایتکار و خدعه های این کشور علیه دولت و ملت ایران بود و اینکه این کشور از هیچ کاری در تقابل با ایران فروگذاری نکرده است.

وی اظهار داشت: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و استکبارستیزی و روز بیداری ملت و جوانان ایران اسلامی و روز پرده برداشتن از چهره استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.

تله‌جردی در ادامه بیان داشت: ملت ایران در این روز با شرکت در راهپیمایی بزرگ 13آبان دوشادوش دانش آموزان و دانشجویان با شعار «مرگ بر آمریکا» یک بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که سازش با این گرگ در لباس میش شدنی نیست و مبارزه حق و باطل تا ابد ادامه دارد.

وی در پایان گفت: همزمانی 13آبان و رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس باعث شور و نشاط بیشتر در بین بسیجیان و مردم شهرستان شده است که این نیز مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات