خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت 13 آبان؛

13 آبان سالروز«انقلاب دوم» و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت 13 آبان آورده است: «سیزدهم آبان»، سالروز«انقلاب دوم» و تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۹۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بســم الله الرحمــــن الرحیـــم

سلام و صلوات خدا بر امام راحل عظیم الشان و درود خدا بر شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدایحوادث تاریخی یوم الله 13 آبان.

استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی سه ویژگی مشترک حوادث تاریخی یوم الله 13 آبان است.

«سیزدهم آبان» سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی، در سال 1343 به ترکیه و به جرم دفاع انسانیت و استقلال ایران و مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون دیکته شده از سوی آمریکای جنایتکار است.

سیزدهم آبان؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان در مقابل درب دانشگاه تهران در سال1357 به دلیل اعتراض به ظلم و ستم و فساد رژیم پهلوی و دخالتهای آمریکا در امور داخلی ایران توسط توسط نیروهای رژیم پهلوی است.

«سیزدهم آبان»، سالروز«انقلاب دوم» و تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 است و سر انجام، سیزدهم آبان را باید روز اعلام برائت و فریاد کوبنده امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران علیه استکبار، استعمار و استبداد جهانی آمریکا است. این روز یادآور این سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی است که همچنان در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران جاودانه خواهد ماند.

سازمان بسیج اساتید استان دارالمومنین همدان، در یوم الله سیزده آبان، روز «ملی مبارزه با استکبار جهانی» جنایات امروز آمریکا و سران مرتجع برخی کشورهای عربی و همدستی آنان را با جریانات تکفیری خونخوار، علیه مردم مظلوم عراق، سوریه، بحرین، ویمن ، محکوم نموده و آمادگی خود را جهت حضور در کنار مدافعات حرم و حریم ایران و امت اسلامی اعلام می‌دارد و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سه حادثه پیش گفته، از جامعه فهیم و قدرشناس دانشگاهی استان، برای حضور پرشور و گسترده و انقلابی در راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت می­نماید.

بسیج اساتید همدان، از عموم مردم انقلابی ایران اسلامی به ویژه مرم ولایت‌مدار استان همدان می‌خواهد تا با بصیرت و تعمیق بینش سیاسی و دینی خود، توطئه‌های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و کیان ولایت فقیه و وحدت امت واحده را خنثی سازند و نیز از دولتمردان و سران محترم سه قوه می‌خواهد تا با وحدت و همدلی، پیرامون نصایح و رهنمودهای «مقام ولایت امر انقلاب اسلامی»‌ به منظور برطرف کردن مشکلات و نوسانات اقتصادی، الگوی اقتصاد مقاومتی مبارزه قاطعانه با فساد سازمان یافته را سرلوحه برنامه‌ریزی و اقدامات خود قرار داده و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان به‌عمل آورند و همچنان برای سربلندی و سرافرازی ایران تلاش کنند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سازمان بسیج اساتید استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات