خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه مبارزه با استکبار، تعطیل‌پذیر نبوده و همچنان ادامه دارد، گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران بر استکبارستیزی استوار است.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۷۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان به مناسبت تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 کشتار وحشیانه و شهادت رساندن دانش‌آموزان در اعتراض به دخالتهای آمریکا به دست رژیم پهلوی در سال 1357«که در حقیقت عامل هر دو جنایت استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایت کار بود» و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1357 به نام روز استکبارستیزی نامیده شد.

وی افزود: شاید آن روز که دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا را تسخیر کردند، اتفاقی که حضرت امام(ره) آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند گمان نمی‌بردند این حرکت یکی از اصلیترین اصول انقلاب اسلامی یعنی استکبارستیزی را تا ابد در جمهوری اسلامی نهادینه کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره مخالفت دشمنان خارجی و برخی از سادهاندیشان داخلی با استکبارستیزی افزود: بدیهی است وقتی استکبارستیزی، ماهیت و ذات انقلاب و جمهوری اسلامی شد، دشمنان جمهوری اسلامی باید مهمترین هدف خود را انتزاع نظام جمهوری اسلامی از این خصیصه حیاتی کنند.

وی با بیان اینکه آنها برای جدا کردن روحیه استکبارستیزی از مردم و مسئولان راههای گوناگونی را تجربه کردهاند، گفت: تحریم سیاسی، حمله نظامی، تهاجم فرهنگی، تجهیز دشمنان جمهوری اسلامی و در نهایت تشدید فشار اقتصادی و فتنههای داخلی علیه نظام مسیری بود که از ابتدای انقلاب و با شدت و ضعفهای گوناگونی در دستور کار غرب و در رأس آنها آمریکا جنایتکار بوده است.

سیاهوشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان فرمودند «امروز ملت ما در مقابل خود یک جبهه گستردهای را ملاحظه میکند که با همه توان خود درصدد این است که انقلاب اسلامی را از خاصیت و اثر ضد استکباری بیندازد

وی یادآور شد: عدهای از افراد سهلاندیش که دنبال بزک کردن آمریکا بوده و راه‌حل پیشرفت کشور را رابطه با آمریکا میدانند به فرمایشات مقام معظم رهبری مراجعه کنند، که می‌فرمایند «حکومت طاغوتی پادشاهی، یک حکومت وابسته به آمریکا بود بدون پشتوانه داخلی؛ با تکیه به آمریکا در ایران هر کاری میخواستند میکردند؛ به مردم ظلم میکردند، حقوق مردم را غصب میکردند، بین مردم تبعیض قائل میشدند، کشور را از رشد و ترقّی و توسعهای که حقّ طبیعی و تاریخی آن بود باز داشته بودند، برای خاطر اینکه منافع آمریکا را در ایران تأمین کنند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه مبارزه با استکبار، تعطیلپذیر نبوده و همچنان ادامه دارد، گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران بر استکبارستیزی استوار است.

وی اظهار داشت: مسئله آمریکا و هم‌پیمانانش دولت ایران نیست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند«مسئله آنان، مسئله آحاد ملت است. چرا؟ چون فرهنگ دوری از سلطه استکبار، استکبارستیزی، میل به استقلال و در دست داشتن سرنوشت خود، در دلهای این مردم رسوخ پیدا کرده است. آنها از این ناراحتند

سیاهوشی با بیان اینکه امسال نیز مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگیان بسیجی همگام با مردم شریف همدان در روز 13آبان در راهپیمایی استکبارستیزی به صورت منسجم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات