خبرهای داغ:
کارآفرین ملایری :

اقتصاد مقاومتی تقویت حس خودباوری و خودکفایی است

کارآفرین ملایری با اشاره به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی، در کنار تولید تقویت حس خودباوری و خودکفایی است و فعالیت در این عرصه‌ها باعث پویایی و نشاط می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۸۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مریم برزگر جهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: از سال ۹۳شروع به فعالیت در پرورش زنبور عسل کرده‌ام و قبل از آن به‌صورت خانوادگی کار می‌کردیم.

وی افزود: از طریق پایگاه بسیج با طرح‌های بسیج سازندگی آشنا شدم و با مشاوره‌ مسئولین بسیج سازندگی ملایر به این تصمیم رسیدم تا به‌طور مستقل پرورش زنبور عسل را انجام دهم.

این کارآفرین ملایری با بیان اینکه با همفکری و کمک‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر کار خود را آغاز کردم، اظهار داشت: بعد از حضور در کلاس‌های آموزشی و گذراندن دوره از طریق بسیج سازندگی برای دریافت وام معرفی شدم.

وی عنوان کرد: بعد از دریافت تسهیلات در روستای حاجی‌آباد ملایر شروع به‌کار کردم و هم اکنون ۵۰عدد کندو دارم و دو نفر در کنارم مشغول به کار شده‌اند و امسال ۶۰۰کیلو برداشت عسل داشتیم.

برزگر جهانی با اشاره به علاقه خود نسبت فعالیت در عرصه پرورش زنبور عسل گفت: با کمک بسیج سازندگی ملایر به‌فکر توسعه در کارم هستم.

وی با اشاره به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی از قبیل پرورش زنبور، دام سبک و سنگین، مرغ بومی و ... گفت: اقتصاد مقاومتی، در کنار تولید تقویت حس خودباوری و خودکفایی است و فعالیت در این عرصه‌ها باعث پویایی و نشاط می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات