خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

آموزش ۵۰۰ کارآفرین ملایری در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از آموزش بیش از ۵۰۰ نفر از کارآفرینان بسیجی در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۶۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

سرهنگ حاتم زندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر بیان داشت: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از کارآفرینان بسیجی آموزش‌های لازم را در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی طی کرده‌ و گواهینامه مربوطه را دریافت کرده‌اند.

وی یکی از محورهای مورد توجه بسیج سازندگی را در حرکت‌های جهادی بحث فرهنگ و آموزش عنوان کرد و گفت: در بحث آموزش موارد اشتغال و کشاورزی مورد توجه است تا با این حرکت بتوانیم با ایجاد توانمندی و تولید در مناطق محروم کمک کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خاطر نشان کرد: کلاس‌های آموزشی همچنان تا پایان سال ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در عرصه‌های موجود آموزش‌های لازم را ببینند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در امر آموزش و حمایت تسهیلاتی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی پیشتاز است، عنوان کرد: اردوهای جهادی نیز از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا طی تابستان امسال با همکاری بسیجیان در اردوهای جهادی ۱۲مدرسه شهری و روستایی تعمیر و مرمت شد.

زندی خاطرنشان کرد: در طول سه ماهه تابستان ۳۲۰ نفر در قالب اردوهای جهادی ۱۰روزه بسیج دانش‌آموزی اقدام به مرمت مدارس فرسوده مناطق محروم کرده‌اند که این مدارس در اول مهر ماه آماده و به دانش‌آموزان تحویل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات