خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن خبر داد

حضور 1900 بسیجی در اردوهای جهادی رزن

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن از حضور یک هزار و900 نفر از بسیجیان شهرستان رزن در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۲۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، زارعی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و900   نفر از بسیجیان شهرستان رزن در قالب اردوهای جهادی حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: این جهادگران در قالب اردوهای جهادی محلات یک روزه، سه روزه و هفت روزه و در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی درمانی مشغول به فعالیت بوده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه در اردوی هجرت دانش‌آموزی بیش از 150 دانش‌آموز با همکاری اداره آموزش و پرورش در سه منطقه و بسیج دانش آموزی حضور داشته‌اند، افزود: در این اردوهای هجرت دیوارکشی دو مدرسه انجام شد و دو مدرسه نیز به‌صورت کامل نقاشی شدند علاوه بر آن کتابخانه‌ها و نمازخانه‌های چند مدرسه نیز مرمت شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن حضور تیم‌های پزشکی بسیج سازندگی و اردوهای جهادی در نقاط مختلف شهرستان را از دیگر ویژگی‌های اردوهای جهادی سال 95 برشمرد و ادامه داد: امسال 6 تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق مختلف شهرستان به‌صورت رایگان اعزام شده‌اند.

وی پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، کشت زعفران و پرورش بوقلمون را زمینه‌ساز اشتغال برای 93 عنوان و اضافه کرد: در 6 ماهه اخیر به بیش از 100 نفر از عموم مردم در شهرستان آموزش‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی در عرصه‌هایی مانند زنبورداری، کشت زعفران، محصولات گلخانه‌ای و مرغ خانگی داده شده است.

زارعی همچنین از حضور دو گروه جهادی دانشجویی در نقاط محروم شهرستان رزن خبر داد و اضافه کرد: در اردوهای دانشجویی جهادی نیز عرصه های عمرانی،بهداشتی و فرهنگی محل خدمت برای مردم شریف و ولایت مدار قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات