خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان سال‌های دفاع مقدس گفت: فرزندان ما از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری چیزی نمی‌دانند و دشمن خود را نمی‌شناسند که این خود مشکل بزرگی است بنابراین ما باید نسبت به مدرسه و کتاب‌های درسی فرزندانمان حساس باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۸۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید قاسمی در مجمع استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت در همدان با عنوان «عماریون» اظهار داشت: متأسفانه جامعه ما به گونه‌ای است که باید مراقب فرزندان خود و تربیب صحیح آنها باشیم که اگر ما این کار را انجام ندهیم کسان دیگری که سعی در انحراف جامعه دارند ذهن‌های فرزندان ما را به راه‌های دیگر می‌کشند.

وی یکی از عوامل انحراف فرزندان این کشور را انتخابات همراه با فتنه‌ها و حواشی آن دانست و افزود: انتخابات یکی از اتفاقاتی است که باید وقت زیادی صرف آن شود و در این ایام متوجه می‌شویم که بعد از مدت‌ها تلاش فرزند خود را از دست داده‌ایم و کسانی دیگر نظیر عوامل فتنه‌ها و آشوب‌ها فرزندان ما را راهنمایی می‌کنند.

این فرماندهان سال‌های دفاع مقدس با اشاره به کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها بیان کرد: کتب مدارس و دانشگاه‌های ما بعد از چند سال تحصیل فرزندان انقلابی و حزب‌اللهی به جامعه باز نمی‌گردد و نسبت به خدا، پیامبران، اسلام و انقلاب آگاهی ندارند که احکام شرعی خود را نمی‌دانند.

وی عدم آگاهی از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را از دیگر مشکلات جامعه دانست و گفت: فرزندان ما از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری چیزی نمی‌دانند و دشمن خود را نمی‌شناسند که این خود مشکل بزرگی است بنابراین ما باید نسبت به مدرسه و کتاب‌های درسی فرزندانمان حساس باشیم.

قاسمی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: این جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ جهانی سوم بود که از 18 ملیت جهان اسیر جنگی داشتیم.

وی با اشاره به دو تابعیت بودن برخی مسئولان کشوری اظهار داشت: از 79 مسئول کشوری 35 نماینده دو تابعیتی در مجلس حضور دارند که امان‌نامه با مضمون انتخاب مسئولیت و چند تابعیتی بودن صادر شده است.

قاسمی گفت: حضور مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی تنها به منظور زیارت عتبات عالیات نیست بلکه دلیل اصلی آن برگزاری مانور عظیم در روز اربعین است که سبب ایجاد رعب و وحشت در دشمنان شده و سیلی محکمی بر دهان منافقان زده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات