خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان همدان:

اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به برنامه‌های اردوی جهادی گفت: اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۸۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ شهرام صادقی در جلسه هم‌اندیشی با مسئولین بسیج سازندگی حوزه پایگاه‌های ناحیه کبودراهنگ با اشاره به برنامه‌های اردوی جهادی عنوان کرد: اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نشست و هم‌اندیشی عنوان کرد: ارتباط موثر با بسیجیان پایگاه‌ها برای اجرای مناسب برنامه‌ها از جمله اهداف برگزاری جلسات هم‌اندیشی است.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان در ادامه به لزوم اجرای اردوهای جهادی و خدمات‌رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: باید با ساماندهی مناسب وتشکیل گروه‌های مختلف فعالیت‌های مختلف از قبیل عمرانی، فرهنگی و... در روستاها انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه این نشست با اشاره به برناهه‌های مختلف اردوهای جهادی در شهرستان عنوان کرد: اردوهای جهادی خوبی در اقشار مختلف بسیج شامل بسیج محلات، بسیج خواهران، بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج مهندسین و جامعه پزشکی امسال در برنامه‌های مختلف برگزار شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 2 هزار نفر در این اردوها شرکت کرده اقدام به خدمات‌رسانی در مناطق محروم کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات