خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان مطرح کرد

اردوهای هجرت مصداق بارز مدیریت جهادی و انقلابی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: اردوهای هجرت مصداق بارز آن مدیریت جهادی و انقلابی است که مقام معظم رهبری می فرمایند «این از همان آتش به اختیارهای ارزشمند است که یک کار خودجوش و فرهنگی به حساب می آید».
کد خبر: ۸۸۹۲۳۱۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
اردوهای هجرت مصداق بارز مدیریت جهادی و انقلابی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان به همراه جمعی از کارکنان این سازمان از اردوی طرح هجرت تابستان 96 حوزه شهید «ضیایی فزون» در روستای زین آباد از توابع کبودراهنگ بازدید کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در حاشیه بازدید از این اردوی جهادی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده حوزه و دهیار روستا گفت: این مجاهدت و تلاش های شما از باقیات و صالحات به حساب می آید.

سرهنگ محمدتقی امیدی ساکت بیان داشت: امید است نتیجه این مجاهدت ها این باشد که هدایتی صورت پذیرد و در آینده امثال سردار «مومنی»ها که باعث افتخار منطقه کبودراهنگ هستند، نیروهای اثرگذار انقلابی از این مدارس تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی بیان کرد: این کار مصداق بارز آن مدیریت جهادی و انقلابی است که مقام معظم رهبری می فرمایند «این از همان آتش به اختیارهای ارزشمند است که یک کار خودجوش و فرهنگی به حساب می آید».

اکبری، دهیار روستای زین آباد نیز در پایان از فرمانده حوزه و همکاران و دانش آموزان بسیجی این حوزه تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات