خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

احیای امر به معروف و مقابله با معضلات اجتماعی وظیفه نخبگان بسیجی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از مسائل اساسی جامعه اسلامی احیای امر به معروف و مقابله با معضلات اجتماعی است، وظیفه تک تک نخبگان بسیجی، اقدامات جدی در رفع این مشکلات است.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۵۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار غلامعلی ابوحمزه در دیدار با خواهران فرهیخته و نخبه بسیجی شهرستان فامنین بیان داشت: یکی از مسائل اساسی جامعه اسلامی احیای امر به معروف و مقابله با معضلات اجتماعی است، وظیفه تک تک نخبگان بسیجی، اقدامات جدی در رفع این مشکلات است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: در تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دغدغه های رهبر معظم انقلاب، برنامه هایی را تدوین کرده ایم که اکثر اقشار جامعه به ویژه بانوان را پوشش می دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مسئله بدحجابی و تجمل گرایی خاطر نشان کرد: مسئله بدحجابی معارض با دین مبین اسلام است، اسلام حد و خط قرمزهایی دارد و هر کس به عنوان یک مسلمان باید از آن پیروی کند، نمی توان گفت مسلمانم ولی حجاب را قبول ندارم.

وی در ادامه سخنان خود در باره آسیبی که از تجمل گرایی بعضی از افراد جامعه به اقتصاد و خانواده، وارد می شود، افزود: اسراف در اسلام حرام است و شما نخبگان با در نظر گرفتن آسیب های منطقه از جمله جهیزیه های سنگین و تجمل گرایی، راهکارهای مقابله با این معضلات را اجرا کنید و از گسترش آن در جامعه جلوگیری کنید، که این امر در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از نفوذ سبک زندگی غرب خواهد بود.

ابوحمزه با تاکید بر برنامه هایی که برای امر به معروف و مقابله با گسترش مواد مخدر و آسیب های اجتماعی تدوین شده است، بیان کرد: بیکاری جوانان و مواد مخدر و بد حجابی از منکراتی است که باعث متزلزل شدن کانون خانواده خواهد شد و مردم از آن رنج می برند.

وی در پایان تاکید کرد: با شناسایی منکرات و معروفات منطقه خود در هر موقعیت زمانی می توانید با داشتن برنامه ای منظم، با هم‌افزایی و همت در راستای اهداف امر به معروف و کاهش طلاق حرکت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات