خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان همدان از برگزاری دوره «ياوران ولايت» به نام «شهداي مدافع حرم» با شعار «دانش آموز انقلابي، مدرسه انقلابي» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۴۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
برگزاری دوره «ياوران ولايت» به نام «شهداي مدافع حرم» در همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد تقي اميدي ساکت در جلسه ستاد هماهنگي و پشتيباني دوره «ياوران ولايت 96» در سالن جلسات شهداي مدافع حرم سپاه انصارالحسين(ع) ضمن تقدير از همکاري معاونت ها و اقشار در اجراي طرح یاوران ولايت سال گذشته بيان کرد: استان همدان به سبب اجراي مطلوب و هماهنگي و مساعدت به دو استان قزوين و تهران که دوره سال گذشته را در استان همدان برگزار کردند، مورد تقدير قرار گرفت.

وي گفت: با توجه به این امر در همايش ارديبهشت ماه سال جاري توسط مسئولين سازمان بسيج دانش آموزي کشور، لوح تقديري تقديم استان همدان شد.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان همدان بيان کرد: طرح ولايت سال 95 در حالي سپري شد که سه ماه بعد، در موضوع پروتکل الحاقي سازمان يونسکو، حذف بسيج دانش آموزي مطرح شد که جاي تاسف دارد که موضع گيري از طرف مسئولين استان در اين قضيه انجام نگرفت.

وی با اشاره به نامگذاري دوره «ياوران ولايت» سال گذشته گفت: با کمک ائمه اطهار(ع)، به مانند سال گذشته دوره به نام «شهداي مدافع حرم» خواهد بود و اين دوره با شعار «دانش آموز انقلابي، مدرسه انقلابي» برگزار خواهد شد.

امیدی ساکت گفت: به مدت 10 روز در دو دوره زماني از 8 تا 12 مرداد ماه دوره خواهران و از 15 تا 19 مرداد ماه دوره برادران در دانشگاه شهيد مفتح همدان برگزار مي شود.

وی اظهار کرد: دانش آموزان از سراسر استان و به صورت شبانه روزي در اين دوره آموزشي و تربيتي حضور دارند که برنامه هاي فرهنگي و تفريحي نيز براي اين دوره پيش بيني شده است.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان همدان گفت: دانش آموزان پايه دهم يا متوسطه دوم در اين دوره حضور دارند که به عنوان فرمانده واحد مقاومت بسيج دانش آموزي مدرسه، دانش آموخته و به کارگيري مي شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات