خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن نشانه بالندگی و بلوغ سیاسی ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ، نشانه بالندگی و بلوغ سیاسی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب با آمدن خود مدل جدیدی از حکومت را به جهانیان معرفی کرد .

وی تصریح کرد: حکومت مردم سالاری دینی آن چیزی است که فقر تمام حکومت‌های قبل از حکومت انقلاب اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: تحلیل‌گران و کارشناسان سیاسی بر این باور بودند که عمر این انقلاب کوتاه خواهد بود ولی در کمال شگفتی دیدند که این انقلاب ، نه تنها سی و هفتمین سالگرد خود را جشن گرفت بلکه الگوگیری از این انقلاب، در سرتاسر جهان شکل گرفته و امید تمام ستمدیدگان و مظلومان تاریخ گشته است.

وی با اشاره به رهبری امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: بی شک چنین انقلابی نیازمند بنیانگذاری چون امام خمینی(ره) است که از همه تعلقات دنیوی رسته و الهی شده است.

قربانی ابراز داشت: بی شک ادامه راه انقلاب و راه امام(ره) و مدیریت این کشتی در این دریای پرتلاطم، بدون راهبری‌های هوشمندانه و آگاهانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای امکانپذیر نبود.

وی ضمن دعوت از عموم ملت ایران برای شرکت در انتخابات 7 اسفند و راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید در این عرصه‌ها شرکت داشته باشیم تا طمع دشمنان را از آب و خاک وطن خود قطع کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عدم شرکت در این دو عرصه مهم را نوعی خیانت به نظام و خون شهیدان دانست و افزود: شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ، نشانه بالندگی و بلوغ سیاسی ملت ایران است بنابراین باید با حضور خود آینده انقلاب را بیمه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات