خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت یوم الله 22 بهمن:
در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت یوم الله 22 بهمن آمده است: حضور چشمگیر در 22 بهمن با ندای شعارهای برخاسته از شعور و بصیرت خویش مأیوس کننده بدخواهان نظام بوده و جهانیان را به تحسین و اعجاب وامی‌دارد.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر و 22بهمن ماه 57 یادآور پیروزی انقلابی است که بزرگ‌ترین تحول و معجزه الهی در عصر حاضر به شمار می‌آید.

22 بهمن یوم‌الله است روز غلبه حق بر باطل، ایمان بر کفر، نور بر ظلمت، دانایی بر جهل و عزت بر ذلت به رهبری روح خدا آن پیر حکیم و پرچمدار اسلام ناب که ملت در اجرای فرمانش چون دریایی خروشان سر از پا نمی شناخت.

امام (ره) گفتمانی را در عالم حاکم کرد که الهام بخش و اثبات کننده توانایی دین در ارایه الگویی نوین برای حاکمیت با حفظ ارزش‌های الهی و انسانی شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بسیج فرهنگیان استان همدان در سی و هفتمین سالگرد انفجار نور، با توجه به شرایط حساس و سرنوشت ساز کشور اعلام می‌دارد:

1. ملت مومن و انقلابی ایران پای عهد و پیمانی که با امام (ره)، شهدا و رهبر حکیم و عزیزش داشته مقاوم و استوار ایستاده است که این بیعت را بیعت با رسول الله(ص)، اسلام و ولایت حقه معصومین (ع) می‌داند.

2 . تجربه سی و هفت سال گذشته نشان می‌دهد شجره طیبه انقلاب با ایثار بهترین فرزندان خود و هدایت‌های پیامبرگونه ولایت فقیه علیرغم همه توطئه‌های داخلی و خارجی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار از چنان اقتداری در عرصه‌های مختلف برخوردار شده که آن را به قدرت راهبردی منطقه تبدیل کرده است. لذا راه عزت، پیشرفت، تعالی و سعادت را در ادامه راه امام (ره) و پیروی محض از فرامین رهبر حکیم انقلاب می‌داند. نه امید بستن به وعده‌های شیطانی دشمن قسم خورده.

3. بدون تردید 7 اسفند 94 که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مصداق «ان تنصرالله ینصرکم» است ( اگر جمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خدا شما را نصرت می‌کند) صحنه خلق حماسه دیگری در عرصه تعیین سرنوشت ملت خواهد بود و همه خواهند آمد تا با انتخاب آگاهانه خود طراحی دشمن برای نفوذ در مراکز حساس و تصمیم‌ساز را خنثی کرده و مجلسین خبرگان و شورای اسلامی را به کانون پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه، آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، پیشبرد سیاست‌های نظام، تقویت جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و یأس و ناامیدی معاندان و جریان‌های فتنه‌گر، غربگرا و سازشکار تبدیل نمایند.

4. بسیج فرهنگیان استان همدان با تبریک دهه مبارک فجر همدل و همزبان با آحاد مختلف مردم در مراسم عید انقلاب یعنی راهپیمایی 22 بهمن حضوری چشمگیر و دشمن شکن خواهند داشت. تا با ندای شعارهای برخاسته از شعور و بصیرت خویش مأیوس کننده بدخواهان نظام بوده و جهانیان را به تحسین و اعجاب وادارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات