خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آگاه‌سازی مردم از توطئه‌های دشمن از وظایف اصلی بانوان بسیجی است و شما باید بتوانید معیارهای اصلح بودن را برای مردم جامعه بیان کنید.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جمع بانوان بسیجی شهرستان نهاوند بیان داشت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است و در تمام عرصه‌های انقلاب بانوان ایران اسلامی با حضور فعال خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی اظهار کرد: دیدگاه اسلام در مورد زن کاملاً در مقابل دیدگاه جوامع غربی در این مورد است و دین اسلام به زن به‌عنوان کانون خانواده و داشتن نقش محوری در تربیت فرزندان و تعالی و رشد اجتماعی توجه دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: با توجه به قران و روایات، برای زن در دین اسلام سه وظیفه مادری، همسرداری و حضور فعال و موثر در اجتماع در نظر گرفته‌شده است که این وظایف و مسئولیت‌ها برای تأثیرگذاری بیشتر باید باهم انجام شوند تا اثر داشته باشد.

وی بیان داشت: دشمن در تلاش است تا اجازه ندهد که بانوان ایران اسلامی به نقش‌های خود به‌خوبی عمل کنند و درنهایت جامعه را به سمت فساد و بی‌بندوباری سوق دهند که در این زمینه بانوان و بسیجیان باید هوشیار باشند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

ابوحمزه گفت: یکی از عرصه‌هایی که نقش بانوان درآن بسیار مهم است حضور در انتخابات و آگاه‌سازی مردم برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر معیارها و ملاک‌های بسیار مهمی را در مورد انتخابات و انتخاب اصلح بیان کردند که وظیفه بسیجیان تبیین این معیارها برای مردم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم از توطئه‌های دشمن از وظایف اصلی بانوان بسیجی است و شما باید بتوانید معیارهای اصلح بودن را برای مردم جامعه بیان کنید تا مردم نیز در انتخابات امسال نمایندگانی شجاع و دلسوز مردم و طبقه ضعیف را انتخاب کنند.

وی گفت: ولایتمدار بودن، پایبندی به ارزش‌های انقلاب، مدیر و مدبر و شجاع بودن، وفاداری و حسن سابقه، انقلابی بودن، دارای تخصص و تجربه و خدمت گذار و در خدمت مردم بودن ازجمله معیارهای انتخاب اصلح است.

ابوحمزه بیان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات همه باید آگاه و هوشیار باشیم و توطئه‌های دشمنان را شناسایی و برای آحاد مردم تبیین کنیم تا دشمنان انقلاب را بار دیگر ناامید کنیم.

وی افزود: یکی از معیارهای انتخاب اصلح این مورد است که نماینده‌ای را باید انتخاب کنیم که با مدیریت و تخصص و تجربه به دنبال حل کردن مشکلات معیشتی مردم باشد و گره ای از کار آن‌ها باز کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان گفت: حافظ منافع نظام اسلامی بودن و مرعوب نشدن در مقابل دشمنان ازجمله ملاک‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که وظیفه شما بسیجیان است که مردم را از این بایدها و نبایدها مطلع کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات