خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

انقلاب اسلامی ایران یک الگوی جهانی است

امام جمعه کبودراهنگ گفت: انقلاب اسلامی ایران حامی مستعضفان و ستمدیدگان بوده و در این راستا به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، در نهمین روز از دهه فجر همایش بزرگ هلال احمر با حضور امام جمعه کبودراهنگ، کارکنان هلال احمر وجمعی از مسئولین در سالن همایش پیام نور کبودراهنگ برگزار شد.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به خدمات مفید و موثر داوطلبان هلال احمر در راستای حمایت از آسیب دیدگان بلای طبیعی که در درگاه خداوند دارای ارزش بسیار بالایی است، اظهار کرد: ارزش انسان به اندازه کمکی است که به همنوعان خود می‌کند تا مشکلات آنان را برطرف سازد.

حجت الاسلام یوسف روحانی با بیان اینکه پس از 37 سال از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران حامی مستعضفان و ستمدیدگان بوده و در این راستا به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است.

وی از مسئولین و مردم هوشیار شهرستان کبودراهنگ خواست برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تمام تلاش خود را بکار گیرند.

امام جمعه کبودراهنگ خاطرنشان کرد:22 بهمن برگه پیروزی انقلاب اسلامی است که چشم دشمن به این حرکت ملت دوخته شده است.

جبار طهماسبی رئیس هلال احمر کبودراهنگ نیز با اشاره به نقش سازنده و جهادی مردم در عرصه های مختلف امدادرسانی بیان کرد: داوطلبان در عرصه‌های مختلف امدادرسانی به حادثه دیدگان خدمات بی منت و مستمری ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات